دستیار سابق مجیدی برنامه فرهاد برای فصل آینده را لو داد!

دستیار سابق مجیدی برنامه فرهاد برای فصل آینده را لو داد!

پایگاه خبری فوتبالی- صالح مصطفوی مدعی شد که احتمال دارد فصل آینده به همراه فرهاد مجیدی در لیگ امارات مربیگری کند. 

به گزارش فوتبالی، مصطفوی که سابقه همکاری با فرهاد مجیدی در استقلال و اتحاد کلبا را در کارنامه دارد و به نوعی در کنار گابریل پین یکی از نفرات همیشه وفادار به او در کادر مربیگری‌اش به شمار می‌آید حالا در تازه‌ترین صحبت‌های خود در ویژه برنامه یورو 2024 مدعی شده که بعد از یک سال دوری از فوتبال قصد دارد دوباره مسیر شغلی‌اش را از پیش بگیرد و این احتمال وجود دارد که با بر عهده گرفتن یک تیم اماراتی توسط فرهاد مجیدی، به عنوان مربی در کادر فنی او فعالیت کند.

مصطفوی که سابقه همکاری با استراماچونی در استقلال را هم دارد سال گذشته به علت مهاجرت به کانادا از تیم اتحاد کلبا جدا شد و ترجیح داد که یک فصل از فضای فوتبال به دور باشد. گفته می‌شد در فصل گذشته، صالح مصطفوی قصد بازگشت به ایران و حضور در تیم فولاد را دارد که بعد از پخش شدن این خبر به سرعت خود او این موضوع را تکذیب کرد. 

فرهاد مجیدی هم‌اکنون وضعیت مشخصی برای فصل پیش روی ندارد و گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده بود که ممکن است هدایت یکی از دو تیم الوحده یا الشارجه را برعهده بگیرد. درباره او حتی بحث بازگشت به استقلال هم مطرح شده بود و گفته می‌شد هلدینگ خلیج فارس هم نظر او را درباره بازگشت به استقلال جویا شده اما جواب فرهاد منفی بوده است. گویا او حالا حالا‌ها قصد برگشت به فوتبال ایران را ندارد.

9098