قول مارتین اودگارد به هواداران آرسنال

قول مارتین اودگارد به هواداران آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان آرسنال به هواداران این تیم قول داد که آن ها حتماً در فصل آینده، فاتح جام خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، در دو فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچسترسیتی رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی داشته اند که هر دو فصل را سیتی قهرمان شد. در فصل 2023-24، توپچی ها تا هفته آخر شانس قهرمانی داشتند، اما علیرغم پیروزی مقابل اورتون، سیتی هم توانست وستهم را شکست دهد و قهرمان شود.

اودگارد به خبرنگاران گفت: "وقتی شما خیلی نزدیک هستید، می توانید آن را حس کنید. ما آرزوی بزرگی داشتیم. تا آخرین روز رویای قهرمانی را داشتیم و واقعاً احساس می کردیم می توانیم کار بزرگی انجام دهیم. بعد از پایان بازی با اورتون، همگی ناامید بودیم. می توانستید جام را در یک قدمی ما ببینید، اما مهم است که در همان موقع، به چیز های خوبی که اتفاق افتاده فکر کنید. این قضیه به ما انگیزه می دهد که در فصل آینده، قوی تر به میادین بازگردیم و جام را ببریم."

"هر شکست، شما را قوی تر می کند. وقتی شما اینجا هستید و از فصل گذشته به عنوان یک ناامیدی بزرگ یاد می کنید، نشان می دهد چه مسیر طولانی را طی کرده اید. می خواهیم برنده جام شویم و این نشان از ذهنیت ماست. ما یک هدف بزرگ داریم و مطمئن هستم این تلاش های ما با یک جام، پاداش داده خواهد شد."

4416