پاسخ منفی مهاجم بارسلونا به تیم مورینیو

پاسخ منفی مهاجم بارسلونا به تیم مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فنرباغچه خواستار خرید آنسو فاتی مهاجم بارسلونا به صورت قرضی شده بود اما این مهاجم 21 ساله این پیشنهاد را رد کرد و به نظر می رسد که فعلا قصد ترک تیم کاتالان را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو به شدت به دنبال خرید فاتی بود اما تلاش های او نتیجه ای نداشت و باید قید این بازیکن را بزند. مورینیو حالا از مدیران فنرباغچه خواسته  تا به سراغ جذب وسلی گاسوا بال چپ کورینتیانس برود. در حقیقت فنرباغچه با وکلای این بازیکن برزیلی تماس گرفته اند و شرایطش را دنبال می کنند. این بازیکن فقط 19 سال سن دارد که کورینتیانس برای فروش او 20 تا 30 میلیون یورو طلب کرده است. 

فاتی به نظر می رسد که امید زیادی دارد تا بتواند در اردوی پیش فصل، خودش را به فلیک ثابت کند. این بازیکن در فصل گذشته قرضی به برایتون رفت که نتوانست نمایش جالبی در تیم انگلیسی از خودش بروز بدهد و حالا به بارسلونا برگشته است. 

فاتی زمانی قرار بود که به جانشین مسی در بارسلونا تبدیل شود و حتی شماره 10 را به تن کرد اما مصدومیت ها و عدم آمادگی باعث شد تا دوران فوتبال جذابی نداشته باشد و مسیر فوتبالش کاملا نزولی بوده است. باید دید که آیا فلیک می تواند این بازیکن را نجات بدهد یا این که در نهایت او به جدایی از آبی و اناری ها رضایت خواهد داد.

4125