تلاش دوباره فنرباغچه برای جذب مهاجم نیمکت‌نشین بارسلونا

تلاش دوباره فنرباغچه برای جذب مهاجم نیمکت‌نشین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه مطرح لیگ ترکیه در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا به دنبال ستاره افول کرده بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در تابستان ۲۰۲۴، ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، تلاش کرد تا آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، را به تیم خود جذب کند اما نتوانست این بازیکن جوان را متقاعد کند. فاتی که در برنامه‌های سرمربی بارسلونا، هانسی فلیک، چندان جایگاهی ندارد، در این فصل تنها ۵۱ دقیقه برای بارسلونا بازی کرده و به همین دلیل با مشکلاتی در خصوص حضور منظم در ترکیب اصلی مواجه است. با توجه به این شرایط، فنرباغچه به مربیگری مورینیو همچنان علاقه‌مند به جذب آنسو فاتی است و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه برای این انتقال اقدام کند.

فنرباغچه آماده است تا پیشنهاد جدیدی برای انتقال قرضی فاتی ارائه دهد و حتی این امکان وجود دارد که قرارداد شامل بند خرید دائمی باشد. مدیریت باشگاه ترکیه‌ای و مدیر ورزشی آن، ماریو برانکو، به زودی با نمایندگان فاتی و باشگاه بارسلونا برای بررسی شرایط مذاکرات تماس خواهند گرفت. مورینیو که رابطه نزدیکی با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های فاتی، دارد، امیدوار است که این بار بتواند بازیکن جوان اسپانیایی را به تیم خود اضافه کند.

باشگاه منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب آنسو فاتی به باشگاه بارسلونا ارائه کرد، اما باشگاه بارسلونا آن پیشنهاد را به صورت کلی رد کرد، آنسو فاطی در آن زمان تنها ۱۸ سال داشت.

۱۰۰۹