رویای جالب رونالدو: هم‌بازی شدن با پسرش در سالهای آینده!

رویای جالب رونالدو: هم‌بازی شدن با پسرش در سالهای آینده!

پایگاه خبری فوتبالی - آدریان موتو ستاره سابق چلسی به دلیل مخالفت کریستیانو رونالدو با بازنشستگی اشاره کرد: هم بازی شدن با پسرش جونیور!

به گزارش فوتبالی، رونالدو و پرتغال در یورو 2024 ناکام بودند. کریستیانو بدون ثبت حتی یک گل از مسابقات کنار رفت. ستاره النصر  نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و با انتقادهایی مواجه شد. 

برخی معتقد هستند که رونالدو می خواهد از تیم ملی پرتغال بازنشسته شود اما موتو اعتقاد دارد که بازیکن النصر به شدت دوست دارد که روزی در کنار پسرش جونیور بازی کند و بعد از آن بازنشسته شود. رونالدو جونیور در حال حاضر 14 ساله است اما هیچ بعید نیست که روزی در کنار پدرش در النصر بازی کند چرا که در حال حاضر پسرش در آکادمی باشگاه عربستانی حضور دارد. موتو اخیرا با رونالدو و پسرش ملاقات کرده است. 

موتو در گفتگو با رسانه های رومانی بیان کرد:" انگیزه اصلی کریستیانو رونالدو همین است. او می خواهد که بازی رسمی در کنار پسرش داشته باشد و به همین خاطر قصد بازنشستگی ندارد. اگر امکانش باشد، این اتفاق در النصر می افتد. شاید هم در تیمی دیگر. مثلا بعید می دانم این اتفاق در رئال رخ بدهد اما غیرممکن نیست که شش ماه تا یک سال کنار هم بازی کنند."

4125