صیادمنش: به استقلال مدیونم و در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کنم

صیادمنش: به استقلال مدیونم و در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش در تازه‌ترین مصاحبه خود از برنامه‌اش برای فصل آینده خبر  داده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که برای لیگ بیست و چهارم و لیگ نخبگان آسیا خود را آماده می‌کند نیاز مبرم به جذب وینگر دارد و به همین خاطر یکی از اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی‌ این تیم بازگرداندن اللهیار صیادمنش بود. وینگری که تنها یک فصل پیراهن استقلال را بر تن کرد و به مانند دیگر ستارگان این تیم در ازای یک پیشنهاد خوب فروخته شد. هرچند که تا چند سال استقلال از ترنسفر شدن این بازیکن به تیم‌های مختلف درآمدزایی کرد. 

صیادمنش که با درخشش در تیم ملی نوجوانان و عملکرد درخشان در جام جهانی نوجوانان در سال 2017 چهره شد و حسابی مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار گرفت در سال‌های اخیر و بعد از جدایی از استقلال تیم‌های زیادی را عوض کرده است و از بازی در لیگ ترکیه تا پوشیدن پیراهن هال سیتی در چمپیونشیپ و حضور در لیگ اوکراین را تجربه کرده است و البته به تازگی با عقد قراردادی دو ساله و به شکل قرضی راهی تیم وسترلو در لیگ بلژیک شده است. 

صیادمنش که گفته می‌شد ممکن است دوباره به استقلال برگردد در نهایت به پیشنهاد مدیران این تیم پاسخ منفی داد و با وجود پافشاری‌های صورت گرفته در نهایت تصمیم گرفت به فوتبال خود در لیگ بلژیک و تیم وسترلو ادامه دهد. 

این مهاجم 23 ساله که در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که با یک روزنامه دولتی داشته عنوان کرده که " از زمانی که به استقلال پیوستم به یک استقلالی سرسخت بدل شدم و به این تیم مدیون هستم؛ استقلال باعث شد من دیده شوم و پیشرفت کنم و راهی اروپا شوم. به همین خاطر در ایران تنها برای استقلال بازی می‌کنم." 

صیادمنش در طول دوران حضورش در استقلال 15 برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و موفق به زدن دو گل شد.

9098