نقشه راه تراکتور در تابستان؛ برنامه ویژه برای همه خطوط!

نقشه راه تراکتور در تابستان؛ برنامه ویژه برای همه خطوط!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور برای تقویت تیم خود برای فصل بعدی در پستهای مختلف برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را استارت زده و با اینکه تی‌تی‌ها هنوز از هیچ خریدی رونمایی نکرده‌اند اما این تیم یکی از پرخبرترین باشگاه‌ها در پنجره داغ تابستانی است و برنامه زیادی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات دارد.

دروازه‌بان؛ 1+1 ورودی احتمالی

تراکتوری‌ها برای پست دروازه‌بانی با وجود اینکه هنوز دو فصل از قرارداد حسین پورحمیدی باقی مانده اما دنبال جذب سنگربان شماره یک تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند هستند و اگر چه مدت‌هاست بحث مذاکرات این دروازه‌بان با پرشورها وجود دارد ولی به نظر ترس از محرومیت احتمالی بیرو، هنوز تی‌تی‌ها را به جمع‌بندی نهایی درباره سپردن شماره یک این تیم را به سرانجام نرسانده است. تراکتور همچنین به دنبال جذب دروازه‌بان دوم به جای احسان مرادیان خواهد بود مگر اینکه همانند فصل گذشته، محدودیت خرید بازیکن لیگ برتری، آن‌ها را مجبور به تمدید قرارداد مرادیان کند.

خرید حداقل دو مدافع در دستور کار

با پایان قرارداد سید محمد حسینی، تراکتوری‌ها به دنبال استخدام یک مدافع وسط جانشین برای شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی هستند. گویا علاقه مدیران این تیم خرید مدافع وسطی چپ پاست که توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم داشته باشد و باید دید در نهایت خرید این تیم در این پست چه بازیکنی خواهد بود. تی‌تی‌ها همچنین با دانیال اسماعیلی‌فر هم به توافقات نهایی رسیده‌اند تا این بازیکن شاخص را در پست دفاع راست داشته باشند.

کمربند میانی و فقط دو هافبک باقی مانده

با جدایی صفا هادی و عدم تمایل تی‌تی‌ها به تمدید قرارداد گوستاوو واگنین، فقط ریکاردو آلوز و سید مهدی حسینی در این پست برای قرمزها باقی مانده‌اند. در همین راستا مدیران تراکتور به توافاقت نهایی با علیرضا علیزاده در پست هافبک دفاعی رسیده‌اند که البته احتمال جذب یک هافبک دفاعی دیگر هم وجود دارد. تراکتوری‌ها همچنین به دنبال جذب یک بازیکن جانشین برای گوستاوو واگنین هم خواهند بود تا حداقل سه خرید برای کمربند میانی خود داشته باشند.

همه در انتظار تحقق وعده مهاجم خارجی سطح بالا

تراکتور خصوصی پس از جدایی پرحاشیه آنتونی استوکس، هنوز نتوانسته مهاجمی تمام عیار را جذب کند و این در شرایطی است که تی‌تی‌ها هر سال منتظر استخدام یک بازیکن تمام کننده در این پست هستند و به نوعی مهاجم نوک، پاشنه آشیل این تیم در سالیان اخیر بوده است. گفته می‌شود محمدرضا زنوزی برنامه ویژه‌ای برای خرید یک مهاجم خارجی ویژه برای این فصل دارد که باید دید در نهایت این وعده محقق خواهد شد یا نه.

اما در پست وینگر با حضور امیرحسین حسین‌زاده و مهدی هاشم‌نژاد و خرید مهدی ترابی که گفته می‌شود توافقات نهایی با وی حاصل شده، به نظر این تیم یک وینگر دیگر در جناح راست هم خرید کند که احتمالاً این بازیکن از سهمیه خارجی پرشورها باشد.

1997