یک پیشنهاد جالب: هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در اینتر میامی

یک پیشنهاد جالب: هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو مندس هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال در مورد احتمال پیوستن ستاره النصر به اینتر میامی صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، سالهاست که رونالدو و مسی به عنوان دو رقیب دنیای فوتبال رقابت داغی را با هم دارند و البته برخی نیز تصور می کنند که رویایی است اگر این دو روزی در کنار همدیگر بازی کنند. مندس معتقد است که اگر رونالدو به اینتر میامی ملحق شود، می تواند زوج شگفت انگیزی را با مسی تشکیل بدهد تا این دو بتوانند دوران فوتبالشان را با همدیگر به پایان برسانند. 

پدرو مندس در مصاحبه با "بویل اسپورت" بیان کرد:" اگر کریستیانو رونالدو به اینتر میامی ملحق شود، برای هواداران و برای فوتبال در امریکا خارق العاده خواهد بود. مفهومش این خواهد بود که دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی رونالدو و مسی می توانند دوران فوتبالشان را با هم تمام کنند و این می تواند تحقق یک رویا باشد. البته بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد چون خیلی مشکل است." 

رونالدو و مسی دو تا از بهترین بازیکنان قرن 21 بوده اند. این زوج روی هم سیزده توپ طلا، 9 لیگ قهرمانان اروپا و 76 جام کسب کرده اند و مجموعا 1732 گل در بازیهای رسمی در دوران فوتبالشان به ثبت رسانده اند. 

4125