احتمالات مدیریت تراکتور؛ مظفری‌زاده جانشین قطعی نصیرزاده می‌شود؟

احتمالات مدیریت تراکتور؛ مظفری‌زاده جانشین قطعی نصیرزاده می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شانس تبدیل حکم سرپرستی تراکتور به مدیرعاملی برای سعید مظفری‌زاده وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه هوشنگ نصیرزاده از سمت خود در باشگاه تراکتور کنار رفت و مدیرعامل فولاد خوزستان شد، سعید مظفری‌زاده سرپرست تیم به عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شد تا امور واگذاری را پیش ببرد ولی پس از رفع تعلیق فعالیتهای این تیم، این داور بازنشسته وظیفه مذاکره با و انجام فعالیت های نقل و انتقالاتی را هم پیش برده است.

اما آخرین خبرها از دفاتر باشگاه تراکتور حاکی از این است که شانس تبدیل حکم سرپرستی مظفری‌زاده به مدیرعاملی وجود دارد و در واقع این مدیر جوان هم تبدیل به یکی از گزینه های مدیرعاملی تی‌تی‌ها شده و این در حالی است که پیش از این نام وی برای جانشینی هوشنگ نصیرزاده چندان مطرح نبود. 

البته این موضوع به معنای عدم بررسی سایر گزینه‌ها نیست ولی حالا مظفری‌زاده وارد گزینه های احتمالی محمدرضا زنوزی برای مدیرعاملی شده است که در صورت تحقق این امر، پیشرفت چشمگیری برای این داور بازنشسته خواهد بود.

در رابطه با سرپرست تیم هم گفته می‌شود زنوزی دوباره قصد دارد یکی از پیشکسوتان تراکتور را به عنوان سرپرست یا همان مدیر تیم معرفی کند تا دوباره یک چهره از بازیکنان و پیشکسوتان قدیمی این تیم روی نیمکت پرشورها برای این سمت بنشیند.

1997