گمانه‌زنی‌هایی نزدیک به رسمی شدن؛ دومین پرسپولیسی در تراکتور

گمانه‌زنی‌هایی نزدیک به رسمی شدن؛ دومین پرسپولیسی در تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- خبرها از قطعی شدن حضور دومین بازیکن پرسپولیسی در تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر مورد توجه تراکتور قرار دارند و همین موضوع از پرتوجه ترین اخبار نقل و انتقالاتی تابستانی است.

با اینکه این روزها خبر از اختلاف علیرضا بیرانوند با تراکتور به گوش می‌رسد ولی خبرگزاری های مختلف خبر از نهایی شدن انتقال دومین بازیکن پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور شده‌اند و حتی این ادعا هم مطرح شده که دانیال با پیراهن تی‌تی‌ها عکس یادگاری خود را هم گرفته است.

پیش از این خبر قطعی شدن حضور مهدی ترابی توسط رسانه‌ها منتشر شده بود و حالا هم خبر از توافق مدافع راست قرمزهای پایتخت با پرشورهاست تا اسماعیلی‌فر که دوران سربازی خود را در تبریز گذرانده، دوباره راهی این شهر شود.

چندی قبل اخباری مبنی بر پشیمانی اسماعیلی‌فر منتشر شده بود که این بازیکن دوست دارد به پرسپولیس بازگردد و حتی رضا درویش هم خبر از منتظر ماندن این تیم تا پایان هفته داده بود و حالا اخبار و گمانه زنی‌ها پس از آغاز هفته جدید پیرامون تصمیم قطعی اسماعیلی‌فر برای بازگشت دوباره به تراکتور است که باید دید در نهایت چه زمانی رونمایی رسمی صورت خواهد گرفت.

1997