تکاپو در تراکتور؛ به فکر سرعت در انتخاب سرمربی

تکاپو در تراکتور؛ به فکر سرعت در انتخاب سرمربی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران تراکتوری تلاش زیادی برای اعلام هر چه زودتر سرمربی دارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی ترین اولویت های حال حاضر تراکتور، انتخاب سرمربی برای این تیم است. پس از اینکه مذاکرات با سرمربیان ایرانی مدنظر متوقف شد، تی‌تی‌ها در تلاش برای انتخاب سرمربی خارجی هستند و نکته جالب اینکه تعداد زیادی سرمربی خارجی بدون تیم به مدیران تراکتوری معرفی شده و رزومه نفرات متعددی بررسی شده است. با این حال اولویت قرمزها انتخاب هر چه سریع‌تر سرمربی است و آن‌ها علاقه‌مندند در آغاز دور جدید تمرینات، سرمربی منتخب از همان روزهای ابتدایی حضور داشته باشد.

همین موضوع در جدیدترین مصاحبه سرپرست مدیرعاملی تراکتور هم اشاره شده و سعید مظفری‌زاده گفته حتی قرار بوده انتخاب سرمربی دو روز پیش به سرانجام برسد ولی این اتفاق نیفتاده و آن‌ها امیدوارند این موضوع تا دو‌ روز آتی به سرانجام برسد.

مظفری‌زاده در این باره چنین عنوان داشت: «خصوصاً در مورد سرمربی خیلی کار کردیم و دوست داریم کارمان را براساس اهداف‌مان پیش ببریم. هنوز هیچ‌کسی نهایی نشده است و ان‌شاءالله اعلام خواهیم کرد. بیشتر تمرکز ما روی مربی خارجی است. یکی دو مورد مربی ایرانی هم مدنظر داشتیم که در مورد آنها به جمع‌بندی نرسیدیم. با مربی خارجی در حال صحبت هستیم که اگر به جمع‌بندی برسیم تا یکی دو روز آینده آن را اعلام می‌کنیم. البته قرار بود دو روز پیش سرمربی را اعلام کنیم، اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم این کار را انجام دهیم و امیدوارم تا یکی دو روز آینده این اتفاق رخ دهد.»

سرپرست مدیرعاملی تراکتور هیچ اشاره ای به ملیت سرمربی خارجی این تیم هم نکرد: «ما رزومه‌های زیادی را بررسی کردیم، چون جذب سرمربی خارجی حساسیت‌های زیادی دارد. اسمی را نمی‌توانم بگویم، چون مذاکرات همچنان ادامه دارد و باید به جمع‌بندی نهایی برسیم.»

1997