استقلالی‌ها علیه آمار ویژه تراکتور در لیگ برتر بیست و دوم

استقلالی‌ها علیه آمار ویژه تراکتور در لیگ برتر بیست و دوم

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته پایانی لیگ اجازه نداد رکورد خاص تیم تراکتور ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای نه چندان مهم هفته آخر مسابقات لیگ برتر، تیم استقلال در تهران پذیرای تراکتور تبریز بود. دیداری که تنها جنبه انتقامی آبی‌ها آنها را جذاب کرده بود. انتقامی که البته به سخت‌ترین شکل ممکن توسط ساپینتو و شاگردانش گرفته شد. آنها توانستند باخت دو بر صفر بازی رفت را با پیروزی هفت گله پاسخ دهند تا پایانی خوش برای خود و هوادارانشان رقم بزنند.

در کنار عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور در این بازی و رقم خوردن بدترین نتیجه قرمزهای تبریز مقابل استقلال تهران، یک رکورد خاص از تیم تراکتور هم خراب شد. این تیم که فصل را با قربان بردیوف آغاز کرد و در اواسط کار هدایتش به پاکو خمز سپرده شد، در هیچ یک از بازی‌های خود، نیمه دوم یا همان نیمه مربیان را نباخته بود و اگر مقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته سی‌ام هم می‌توانست حداقل شکست سه بر صفر نیمه اول را جبران کند، صاحب رکوردی ویژه در فوتبال ایران می‌شد اما نه تنها چنین اتفاقی نیفتاد بلکه چهار گل دیگر هم دریافت کرد تا بدترین نتیجه تاریخ این باشگاه رقم بخورد.

آنچه حالا در کتاب رکوردهای لیگ برتر فوتبال ایران نوشته می‌شود این است که استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو تنها تیمی بود که نیمه مربیان مقابل تراکتور را پیروز شد.

6442