ستاره هال سیتی رویای پیوستن به بارسلونا را در سر دارد

ستاره هال سیتی رویای پیوستن به بارسلونا را در سر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- جیدن فیلوگن، ستاره 22 ساله باشگاه هال سیتی که گفته می‌شد تمایلی ندارد تا به بارسلونا بپیوندد، در مصاحبه‌ای این اخبار را تکذیب کرد و گفت که این باشگاه را دوست دارد.

به گزارش فوتبالی، جیدن فیلوگن یکی از بازیکنانی است که در روزهای اخیر نامش زیاد حوالی باشگاه بارسلونا شنیده شد. این ستاره 22 ساله انگلیسی که در پست وینگر بازی می‌کند و تکنیک بالایی هم دارد، فصل گذشته در چمپیونشیپ توانست عملکرد درخشانی از خودش به نمایش بگذارد. او در زمستان مورد توجه تاتنهام قرار گرفته بود، اما حالا باشگاه‌های دیگری به دنبال خریدن او هستند.

او حالا در لیست خرید بارسلونا هم قرار دارد. هرچند که چند خبرگزاری اسپانیایی مدعی شده‌اند مدیران بارسلونا هیچ ارتباطی با این بازیکن و عواملش برقرار نکردند، بلکه فیلوگن و مدیر برنامه‌هایش سعی دارند از نام بارسلونا استفاده کنند و باعث افزایش قیمت او شوند. مدیر برنامه‌های فیلوگن روز گذشته چند تصویر در نزدیکی دفاتر باشگاه بارسلونا در فضای مجازی منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

حالا جیدن فیلوگن در مصاحبه‌ای در خصوص علاقه‌اش به بارسلونا گفت: «من لیگ برتر انگلیس را انتخاب نکردم. هنوز هم دوست دارم در لالیگا بازی کنم. وقتی فهمیدم بارسا بهم علاقه دارد آن را باور نکردم، چون بارسلونا باشگاه رویاهای من است. من از ابتدای دوران حرفه‌ای خود بارسا را دنبال می‌کنم. رونالدینیو و نیمار الگوی من هستند و می‌خواهم مسیر آن‌ها را در پیش بگیرم.»

حالا باید دید آیا بارسلونا برای جذب این بازیکن جوان انگلیسی تلاشی می‌کند؟ یا تمام تمرکز مدیران بارسا روی خرید نیکو ویلیامز است؟

1428