توافق مدیر برنامه مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید با مدیران میلان

توافق مدیر برنامه مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید با مدیران میلان

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه‌های آلوارو موراتا توافقات اولیه برای پیوستن این مهاجم اسپانیایی به آث میلان را انجام داده و حالا تنها جواب مثبت این بازیکن به روسونری باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص تیم فصل آینده آلوارو موراتا مطرح شد. او از ماه‌ها قبل سودای جدایی از اتلتیکو مادرید را در پایان فصل در سر داشت، اما دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو سعی دارد تا او را برای ماندن در اتلتیکو متقاعد کند. همچنان این تلاش‌ها ادامه دارد و احتمالا موراتا پس از پایان رقابت‌های یورو 2024 تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

آلوارو موراتا یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه‌های عربستانی هم بود، اما به نظر می‌رسد که این انتقال به وقوع نمی‌پیوندد و موراتا همچنان در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد. او در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه اینتر قرار گرفته بود، اما در نهایت به این باشگاه هم نرفت و یک نیم‌فصل دیگر در اتلتیکو مادرید باقی ماند. یوونتوس، باشگاه سابق موراتا نیز از دیگر مقاصد احتمالی این بازیکن برای فصل بعدی نام برده می‌شد.

به نقل از مرکادو ATM، یکی از خبرگزاری‌های اختصاصی باشگاه اتلتیکو مادرید، مدیر برنامه‌های آلوارو موراتا با مدیران باشگاه آث میلان توافق کرده است. این قرارداد تا سال 2027 اعتبار دارد و توافقات میان دو طرف انجام شده است. حالا تنها پاسخ مثبت آلوارو موراتا باقی مانده تا او به میلان بپیوندد.

باید دید آیا موراتا با این پیشنهاد موافقت می‌کند یا به احترام یوونتوس و هوادارانش حاضر به پیوستن به میلان نمی‌شود.

1428