مدافع نیمکت‌نشین رئال مادرید در رادار بورنموث

مدافع نیمکت‌نشین رئال مادرید در رادار بورنموث

پایگاه خبری فوتبالی- فران گارسیا، مدافع چپ اسپانیایی باشگاه رئال مادرید مورد توجه باشگاه بورنموث انگلیس قرار گرفته و ممکن است در همین تابستان کهکشانی‌ها را به مقصد انگلیس ترک کند.

به گزارش فوتبالی، تابستان امسال ممکن است یک فصل شلوغ برای رئال مادرید و هوادارانش باشد. تا به اینجای کار، کیلیان امباپه به تیمشان اضافه شده است و جدایی سه بازیکن، یعنی تونی کروس، خوسلو و ناچو فرناندز با پایان یافتن قراردادشان قطعی شده است. به نظر می‌رسد که تحولات دیگری هم در راه است. به طور مثال آندری لونین یکی از گزینه‌های فروش است و یا آلفونسو دیویس و لنی یورو، گزینه‌های رئال مادرید برای تقویت تیم هستند.

یکی از بازیکنانی که احتمال دارد در تابستان امسال رئال مادرید را ترک کند، فران گارسیای اسپانیایی است. بازیکنی که در رایووایکانو عملکرد درخشانی از خودش نشان داده بود، تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به نقل از ماریو کورتخانا، خبرنگار نشریه اتلتیک، بورنموث شرایط فران گارسیا را مورد بررسی قرار داده است. آندونی ایرائولا، سرمربی گیلاس‌ها علاقه خاصی به بازی فران گارسیا دارد و می‌خواهد فصل آینده او را در تیم خود داشته باشد.

با وجود فرلاند مندی و اضافه شدن احتمالی آلفونسو دیویس، دیگر جایی برای فران گارسیا نخواهد بود. کارلو آنچلوتی بازی فرلاند مندی را دوست دارد و از مدیران باشگاه خواسته است تا برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کنند؛ اما سران باشگاه اسپانیایی به علت مصدومیت‌های متوالی مندی در خصوص پیشنهاد تمدید به او شک و تردید دارند. 

حالا باید دید سال آینده کدام بازیکن در جناح چپ خط دفاعی رئال مادرید بازی می‌کند؟

1428