خطر محرومیت برای دو ستاره فرانسه در نیمه نهایی

خطر محرومیت برای دو ستاره فرانسه در نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فرانسه در حالی امشب در دیداری حساس به مصاف حریف قدرتمند و پرستاره خود، یعنی پرتغال می‌رود که دو بازیکن این تیم، یعنی کیلیان امباپه و اورلین شوامنی در صورتی که کارت زرد بگیرند بازی نیمه نهایی را از دست می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت. دیداری که تکرار فینال یورو 2016 خواهد بود، جایی که فرانسوی‌ها در خاک خودشان به پرتغال شگفتی‌ساز باختند و فرصت قهرمانی در یوروی خانگی را از دست دادند. حالا دیدیه دشان و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا انتقام آن دیدار به‌یادماندنی را از سی آر سون و یارانش بگیرند.

اما شاید خطر محرومیت برای چند بازیکن فرانسه، باعث شود خروس‌ها کمی محتاطانه و دست به عصا پا به میدان بگذارند. کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه که تا به اینجای جام چیز خاصی از خود نشان نداده، اگر کارت زرد بگیرد و فرانسه به نیمه نهایی صعود کند، محروم خواهد بود. این اتفاق برای اولین شوامنی هم ممکن است بیافتد و حالا شوامنی به عنوان یک هافبک فیزیکی و تخریبی، باید بیشتر حواسش به حرکاتش باشد.

فرانسه در دور قبلی هم بازی سختی را پشت سر گذاشت و با گل به خودی دقایق پایانی یان فرتونگن موفق شد بلژیک را مغلوب کند و به مرحله بعدی راه پیدا کند. فرانسه در صورتی که پرتغال را هم شکست دهد، در نیمه نهایی کار سختی خواهد داشت و باید به مصاف یکی از دو تیم آلمان یا اسپانیا برود.

1428