جشن صعود بازیکنان ترکیه به یک چهارم نهایی یورو با 300 کباب!

جشن صعود بازیکنان ترکیه به یک چهارم نهایی یورو با 300 کباب!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم ملی ترکیه پس از پیروزی مقابل اتریش و صعود به یک چهارم نهایی کوپا تصمیم گرفتند که حسابی به شکمشان رسیدگی کنند و 300 کباب سفارش دادند!

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ترکیه پس از نهایی شدن صعود به یک چهارم نهایی یورو، از مغازه ترکیه ای "لستر دونر" درخواست 300 کباب را داده بودند. دلدار جنید مدیر این رستوران است که با درخواست جالب از جانب اعضای تیم ملی ترکیه مواجه شد که از او خواستند که در مدت سه ساعت به آنها 300 کباب برساند!

جنید گفته است که این سفارش برای کل نفرات شامل کارمندان تیم، ماموران امنیتی و کارمندان هتل بوده است. برخی بازیکنان سه کباب خورده اند و به نظر می رسد که حسابی گرسنه بوده اند.

جسید از وانت خود استفاده کرده است تا 100 کیلو گوشت را  جا به جا کند و در عرض سه ساعت و نیم، کباب های تازه را آماده کرده است. تیم ملی ترکیه نیز برای تشکر از او، پیراهن امضا شده خود را به این آشپز هدیه داده اند. 

اعضای تیم ملی ترکیه دوست داشتند که در صورت صعود به نیمه نهایی نیز کباب سفارش بدهند اما با توجه به این که بازی در شهر دیگری برگزار می شود، امکان چنین چیزی وجود ندارد. بازیکنان تیم ملی ترکیه در مرحله گروهی نیز به رستوران این آشپز رفته بودند و در ان جا کباب خورده بودند!

4125