رونالدو در یورو مقابل چه تیم‌هایی حذف شده است؟

رونالدو در یورو مقابل چه تیم‌هایی حذف شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در یورو 2024، با شکست تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی پایان بازی، از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، رونالدو اخیرا گفته بود که یورو 2024، آخرین حضورش در بازی های یورو است و دیگر حضور در جام ملت های اروپا را تجربه نخواهد کرد. رونالدو از یورو 2004 تا یورو 2024 را تجربه کرده است.

کریستیانو رونالدو در یورو 2004 که اولین تجربه اش در بازی های جام ملت های اروپا بود، در فینال مقابل یونان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. او در یورو 2008 به همراه تیم ملی پرتغال، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه سه بر دو مقابل تیم ملی آلمان باخت.

کریس رونالدو در یورو 2012 در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی شکست خورد و نتوانست به فینال برسد. در یورو 2016، رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال به قهرمانی رسید و در فینال توانست فرانسه را شکست بدهد و جام را بالای سر ببرد.

رونالدو و پرتغالی ها در یورو 2020 که در تابستان 2021 برگزار می شد، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه یک بر صفر مقابل بلژیک شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

حالا در یورو 2024 هم رونالدو و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به فرانسه باختند و حذف شدند.

1471