نظر جالب اسطوره انگلیسی درباره بازی کردن رونالدو در یورو 2024

نظر جالب اسطوره انگلیسی درباره بازی کردن رونالدو در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است روبرتو مارتینز مجبور است از کریستیانو رونالدو "درمانده و ناامید" در یورو 2024 استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد رونالدو در یورو 2024، باعث انتقادها و سوال های زیادی شده که اصلاً چرا سرمربی پرتغال به یک بازیکن 39 ساله، 90 دقیقه فرصت بازی کردن می دهد و رونالدو است که تمامی ضربات ایستگاهی را می زند. مهاجم باشگاه النصر در 60 اقدام اخیر خود در تورنمنت های معتبر، تنها یک بار توانسته از روی ضربه ایستگاهی گل بزند که آن هم به گلش در جام جهانی 2018 در مرحله گروهی مقابل اسپانیا برمی گردد.

به نقل از سایت گل، شیرر گفت: "در بازی با اسلوونی دیدیم که همه چیز درباره رونالدو است. او می خواست تمامی ضربات ایستگاهی را بزند، علیرغم آن که در 60 اقدام اخیرش، تنها یک بار گل زده. یک گل در 60 تلاش و او حتی سعی می کند از کنار خط زمین هم ضربه ایستگاهی را بزند شاید بتواند گل بزند. این نشان می دهد که او چه قدر برای رسیدن به گل، درمانده شده. فکر نمی کنم مارتینز گزینه بازی ندادن رونالدو را داشته باشد. رونادو همیشه بازی می کند. پرتغال بعد از 2 بازی صعودش را قطعی کرده بود، اما رونالدو همچنان بازی می کرد. مارتینز چاره ای ندارد جز اینکه همیشه به رونالدو بازی دهد. این یک قانون است."

4416