واکنش غیر قابل انتشار رضاوند به انتقادات هواداران استقلال

واکنش غیر قابل انتشار رضاوند به انتقادات هواداران استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال به درخواست جواد نکونام برای تمدید قرارداد آرش رضاوند واکنش تندی نشان داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، آرش رضاوند در باشگاه استقلال وضعیت دوگانه و عجیبی دارد. او ظاهرا برای مربیان استقلال بازیکن خوب و کارآمدی است اما هواداران استقلال چنین نظری درباره او ندارند و ترجیح می‌دهند رضاوند در استقلال بازی نکند.

این وضعیت عجیب، مربوط به امروز و دیروز نیست و از همان روزهای اولی که رضاوند از سایپا به استقلال رفت دیده می‌شد. بازی او چندان چشم‌نواز نبود و نیست. از طرفی هواداران استقلال توقع دارند او بیشتر گل بزند یا لااقل پاس گل بدهد. اما مدل بازی رضاوند به او این اجازه را نمی‌دهد.

حالا خبر رسیده است که جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال خواسته است که قرارداد آرش رضاوند را تمدید کنند چرا که قرارداد او به پایان رسیده است و ممکن است باشگاه‌های دیگر به راحتی او را جذب کنند. 

اما این مساله با واکنش منفی بخش قابل توجهی از هواداران استقلال مواجه شده است. در این بین اتفاق عجیبی هم افتاده است و رضاوند در فضای مجازی با هواداران استقلال وارد مشاجره شده است و ظاهرا پاسخ‌های زشتی هم به برخی از آنها داده است.

 سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «پس از درخواست جواد نکونام برای تمدید قرارداد آرش رضاوند، هجمه زیادی از سوی هواداران استقلال روی سرمربی ایجاد شد و با توجه به عملکرد رضاوند، هواداران به صفحه شخصی این بازیکن هجوم آوردند و از او خواستند از تیم استقلال برود. اما آرش رضاوند در پاسخ به انتقادات، راه درستی را انتخاب نکرد و با توجه به تصاویری که در رسانه‌ها از چت‌های او با هواداران استقلال پخش شده است، این بازیکن با بد اخلاقی و الفاظ رکیک به منتقدان خود پاسخ می‌دهد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «هواداران استقلال در برخی کانال‌ها و در فضای مجازی اسکرین شات‌هایی را منتشر کردند که حاوی واژه‌های رکیک است. آنها مدعی هستند هر هواداری از رضاوند انتقاد کند، این بازیکن استقلال با الفاظ ناپسند جوابش را می‌دهد.» رسانه‌ها هم به دلیل واژه‌های نامناسبی که رضاوند برای پاسخگویی به منتقدین خود استفاده کرده، از انتشار اسکرین شات‌های وایرال شده در فضای مجازی خودداری کرده‌اند.

1359