اعتراض هواداران استقلال به هلدینگ؛ این همه پرسپولیسی در تیم ما چه می‌کنند؟

اعتراض هواداران استقلال به هلدینگ؛ این همه پرسپولیسی در تیم ما چه می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- انتصاب‌های اخیر در باشگاه استقلال سروصدای هواداران این تیم را در آورده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در فصل گذشته مشکلات زیادی داشت و هواداران این تیم اتفاقات عجیبی را به چشم دیدند و تجربه کردند. به جز اختلافات سرمربی با مدیر عامل که حقیقتا باورنکردنی و خارج از حوصله بود یکی دیگر از مشکلاتِ عجیب این بود که باشگاه و سرمربی تیم هر کدام یک تیم رسانه‌ای مجزا داشتند!

اگر از مشکلات زیادی که این اتفاق برای استقلال ایجاد بگذریم به این نکته نمی‌شود بی‌توجه بود که اغلب اعضای تیم رسانه‌ای که جواد نکونام برای خودش درست کرده بود پرسپولیسی بودند! هواداران استقلال از همان ابتدای فصل به این مساله اعتراض داشتند اما صدرنشینی استقلال باعث شده بود آنها با این نیت که برای تیم‌شان حاشیه ایجاد نشود کمتر به این مساله اعتراض کنند.

اما حالا و بعد از این که هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک باشگاه استقلال شده است این اتفاقات به شکل عجیب‌تری در حال تکرار است. سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: "احمد شهریاری نماینده هلدینگ که ابتدا با برکناری ناگهانی علی خطیر، صدرنشینی لیگ برتر را از استقلال گرفت، محمد حسین ضیایی، یک شاهینی اصیل را به عنوان رییس آکادمی استقلال برگزید، و سپس با یک مجری سابق برنامه‌های ورزشی که هوادار متعصب پرسپولیس است به عنوان مشاور ارشد خود در نقل و انتقالات همکاری کرد و حالا هم گفته می‌شود مصطفی کارخانه که علنی در مصاحبه‌هایش گفته بود به پرسپولیس علاقه دارد را برای عضویت در هیات مدیره استقلال معرفی کرده است." 

این انتخاب‌ها از نظر هواداران استقلال عجیب و سوال‌برانگیز است و باعث شده آنها در فضای مجازی به مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس که خودش هم عموی یک بازیکن اسبق پرسپولیس است اعتراض کنند و بپرسند چرا مانع انتخاب های عجیب شهریاری نمی‌شود؟ 

آنها که به ویژه از خبر انتخاب کارخانه پرسپولیسی برای عضویت در هیات مدیره استقلال شاکی هستند به طعنه از علی عسگری می پرسند: «شما که این همه علاقه به شخصیت‌های پرسپولیسی دارید و این همه اطراف‌تان پر است از پرسپولیسی‌ها، چرا استقلال را خریدید و چرا از همان اول پرسپولیس را نخریدید؟"

یکی از هواداران استقلال هم در جای دیگری نوشته است: "استقلال به لطف علی عسگری و شهریاری در حال تبدیل شدن به کانون هواداران پرسپولیس است! هلدینگ خلیج فارس، هیات مدیره استقلال را با کانون هواداران پرسپولیس اشتباه گرفته است."

یک هوادار دیگر در اینستاگرام به شوخی نوشته است: «باز گلی به گوشه جمال جواد نکونام که علاقه‌اش به پرسپولیسی‌ها در خرید مهرداد محمدی و جذب عکاس و خبرنگار پرسپولیسی خلاصه می‌شد. هلدینگ تا هیات مدیره استقلال پیشروی کرده و اگر دو روز دیگر لوگوی استقلال به رنگ قرمز درآمد یا رنگ پیراهن دوم استقلال، قرمز شد، شگفت زده نشوید!»

1359