یوونتوس در حال حاضر هیچ دفاعی در لیست خرید خود ندارد

یوونتوس در حال حاضر هیچ دفاعی در لیست خرید خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شد یوونتوس به صورت جدی ریکاردو کالافیوری، مدافع جوان ایتالیایی باشگاه بولونیا را زیر نظر دارد، اما حالا به نظر می‌رسد که یوونتوس تصمیم جدی برای خرید یک مدافع جدید ندارد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال ریکاردو کالافیوری به یوونتوس مطرح شد. پس از قطعی شدن انتقال تیاگو موتا به یوونتوس، گفته می‌شد این بازیکن و چند ستاره دیگر از بولونیا به همراه موتا به یوونتوس خواهند رفت. اما در حال حاضر کالافیوری در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد و یوونتوس هم تا حد زیادی تمرکزش را از روی خرید این بازیکن برداشته و به دنبال تقویت خط هافبک خود است.

تیاگو موتا سرمربی‌ای است که سعی دارد خط هافبک تیمش را مستحکم ببندد. او علاقه دارد تا تیمش در مرکز میدان برتری عددی داشته باشد و می‌خواهد شاگردانش در طول 90 دقیقه همواره بر بازی مسلط باشند. او دوست دارد تا بازیکنانش در میانه میدان دائم جابه‌جا شوند تا فضا ایجاد کنند برای هجوم بردن به دروازه حریف. حالا او می‌خواهد با خرید چند هافبک جدید، ابزار مورد نیازش را در یوونتوس فراهم کند.

به نقل از آلفردو پدولا، خبرنگار نشریه اسپورت ایتالیا، در حال حاضر هیچ مدافعی در لیست خرید یوونتوس نیست. مدیران بیانکونری هیچ مدافعی را به صورت جدی دنبال نمی‌کنند، تمرکز آن‌ها بر روی فراهم کردن ابزارهای مورد نیاز تیاگو موتا است. داگلاس لوییز، خفرن تورام و تئون کوپمینرز، اهداف موتا برای تقویت کمربند خط میانی هستند.

باید دید آیا سران باشگاه ایتالیایی در ادامه پنجره نقل و انتقالاتی تلاشی برای خرید مدافع می‌کنند یا خیر؟

1428