کاپیتان کلمبیا دلیل پیوستنش به رئال مادرید را بیان کرد

کاپیتان کلمبیا دلیل پیوستنش به رئال مادرید را بیان کرد

پایگاه خبری فوتبالی- خامس رودریگز که این روزها با درخشش در کوپا آمریکا بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده، از خاطره پیوستنش به رئال مادرید گفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های شاخص کوپا آمریکا 2024 در مرحله گروهی، خامس رودریگز بوده است. بازیکن 32 ساله باشگاه فلامینگوی برزیل که مدت‌ها بود از کانون توجهات دور مانده بود، در چند روز اخیر توانست بار دیگر نگاه‌ها را به خود خیره کند. این هافبک خلاق که بازوبند کاپیتانی تیم ملی کلمبیا را هم به بازو می‌بندد، سعی دارد تا تیمش را به عنوان قهرمانی در کوپا آمریکا برساند.

او نخستین بار در جام جهانی 2014 نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. خامس رودریگز در آن جام توانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. همچنین سوپرگل او مقابل تیم ملی اروگوئه به عنوان بهترین گل جام هم انتخاب شد تا نام رودریگز بیش از پیش در رسانه‌ها دست به دست شود. همین درخشش باعث شد تا مدیران رئال مادرید برای خرید او دست به کار شوند و شماره 10 تیمشان را به او بدهند.

حالا خامس رودریگز در خصوص آن انتقال می‌گوید: «آن موقع تیم‌های زیادی به دنبال من بودند. از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی پیشنهاد جدی دریافت کردم، اما رئال مادرید را انتخاب کردم چون به دنبال افتخار و جام بودم.»

خامس رودریگز دوران کوتاه اما خوشی را در رئال مادرید پشت سر گذاشت. بازی‌های خوب او با پیراهن رئال مادرید هنوز در حافظه هواداران این تیم باقی مانده است. او در بایرن مونیخ و اورتون هم بازی کرد.

1428