امباپه در مقابل رونالدو؛ آینده و گذشته رئال مادرید در برابر همدیگر

امباپه در مقابل رونالدو؛ آینده و گذشته رئال مادرید در برابر همدیگر

پایگاه خبری فوتبالی- روز جمعه، تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت و کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو بار دیگر، و شاید برای آخرین بار در برابر همدیگر به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه از ساعت 22:30 و با قضاوت مایکل اولیور انگلیسی به مصاف همدیگر خواهند رفت. این دیدار، تقابل دو تیم پرستاره جام خواهد بود. فرانسه، نایب قهرمان جام جهانی 2022 و قهرمان جام جهانی 2018 است. نسل طلایی آن‌ها همچنان در میدان می‌درخشد و فعلا خیال هواداران از حضور آن‌ها راحت است. پرتغال هم بازیکنان سرشناس زیادی دارد که تلاش می‌کنند تا رونالدو را دوباره به قهرمانی یورو برسانند.

دیدار پرتغال و فرانسه برای هواداران رئال مادرید دیدار خاصی خواهد بود. تماشای گذشته و آینده تیمشان، تجربه حسرت و امید در یک زمان. کریستیانو رونالدو که بی‌شک، نام خودش را به صورت خیلی ویژه در تاریخ باشگاه رئال مادرید نگاشته است؛ و در آن سوی میدان، کیلیان امباپه، فوق ستاره جدید اهالی برنابئو که از فصل آینده پیراهن این تیم را به تن می‌کند ایستاده است.

حالا این دو بازیکن باید دوباره در برابر هم قرار بگیرند. رونالدو همواره نقش یک الگو را برای امباپه ایفا کرده است. او بازیکن قابل احترامی برای ستاره فرانسوی است و امباپه تمام تلاشش را خواهد کرد تا خاطرات خوش رونالدو را برای کهکشانی‌ها تکرار کند. باید دید آیا امباپه در فصل آینده می‌تواند جای رونالدو را برای رئالی‌ها پر کند یا خیر؟

1428