ادعای جالب بیرانوند: " پولکی نیستم و رفتارم عادلانه بوده است!"

ادعای جالب بیرانوند: " پولکی نیستم و رفتارم عادلانه بوده است!"

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند اقدام عجیب خود در رابطه با فسخ قرادادش با پرسپولیس را عادلانه دانست!

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که فصل پرفشاری را سپری کرد و علاوه براینکه در همه رقابت‌های ممکن برای پرسپولیس به میدان رفت ( به جز چند بازی در طول فصل که به علت مصدومیت و محرومیت آن‌ها را از دست داد) در جام ملت‌های آسیا هم برای ایران به میدان رفت و تا حد زیادی این موضوع در عملکرد او در طول فصل تاثیر گذاشت. به همین خاطر می‌توان گفت که او از روزهای اوجش در سال پیش فاصله گرفته بود. 

جدا از این بحث‌ها، بیرانوند که با اقدام عجیبش در نقل و انتقالات در معرض رسانه‌ها قرار گرفت و با فسخ قراردادش دوباره هواداران پرسپولیس را بر علیه خود کرد حالا مدعی است که رفتارش و اقدامی که انجام داده کاملا عادلانه بوده است! او دلیل غیرمنطقی برای تایید این حرف خود دارد و می‌گوید که " بعد از فسخ قرارداد هیچ از یک مدیران با من با من تماس نگرفتند و به همین خاطر رفتارم عادلانه بوده است!" 

همچنین این دروازه‌بان باتجربه که سال‌هاست در لیگ برتر دروازه‌بانی می‌کند اذعان دارد که پولکی نیست و بخاطر 300 میلیون قراردادش را فسخ نکرده بلکه به دلیل مطالبات تقریبا دو میلیاردی خود دست به این اقدام زده است!: " ک زمانی در همین فصل به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم با مدیرعامل صحبت کردم و گفتم بچه‌ها دست‌شان خالی است و باید پول بدهید، یکی دو بازی مانده بود به نیم‌فصل، من گفتم که آقای مدیرعامل در این هفته سعی کن ۱۰درصد پول بدهی و قولش را گرفتیم و رفتیم به بازیکنان انتقال دادیم که این هفته نزدیک به ۱۰درصد به شما پول می‌دهند، نزدیک به هفته شد و مدیر عامل محترم تماس گرفت و گفت نداریم ۱۰درصد پول بدهیم و باید ۵درصد بشود. من صحبت کردم و گفتم من به عنوان یکی از کاپیتان‌ها به بچه‌ها و کادرفنی قول دادم که شما این هفته ۱۰درصد پول می‌دهی، خواهشا برای حفظ آبروی خودت و ما و باشگاه این قول را براورده کن و این پول را بده، گفت ندارد و گفتم باشه ۱۰درصد من را نده گفت بازهم کم می‌آورم گفتم دو سه نفر را راضی می‌کنم ۱۰درصدشان را نگیرند تا بتوانیم پول کادر فنی و بازیکنان گله‌مند و پول نیاز را بدهید. همین کار را کردیم و نزدیک ۳ماه بود که ما ۱۰درصد از بچه‌ها عقب ماندیم و همه هم این را می‌دانند بازیکنان هم می‌دانند‌. من پولکی نیستم و زحمت کشیدم و حقم را می‌خواهم. "

9098