طعنه بیرانوند به درخشان؛ پیشکسوتانی که علیه من صحبت می‌کنند چه کاری برای پرسپولیس کرده‌اند؟!

طعنه بیرانوند به درخشان؛ پیشکسوتانی که علیه من صحبت می‌کنند چه کاری برای پرسپولیس کرده‌اند؟!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نسبت به صحبت‌هایی که پیشکسوتان درباره او می‌کنند واکنش تندی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که بعید است دیگر در قاب دروازه پرسپولیس بایستد و حداقل او به دلیل فسخ قراردادی که داشت نمی‌تواند در لیگ بیست و چهارم سنگربان این تیم باشد نسبت به صحبت‌هایی که پیشکسوتان پرسپولیس درباره او در این مدت کرده‌اند واکنش تندی نشان داد. 

در این بازه زمانی که بیرو بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس سکوت پیشه کرده بود عده‌ای از پیشکسوتان پرسپولیس در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های مختلف داشتند از بازگشت بیرانوند به پرسپولیس چندان استقبال نکرده بودند و به نوعی به صراحت مخالفت خود را با این موضوع عنوان کرده بودند که آخرین آن‌ها حمید درخشان بود.

درخشان امروز مصاحبه‌ای با یک خبرگزای داشته که در آن عنوان کرده که " من معتقدم که امسال دیگر نباید با بیرانوند مماشات کنند. البته شنیده‌ام که او از کارش پشیمان شده است، اما باید بگویم که اگر بماند پرسپولیس را به‌هم‌ می‌ریزد. بازگشت بیرانوند به تیم چیزی جز ضرر برای پرسپولیس نیست. مدیران باشگاه باید به فکر یک گزینه جانشین خوب داخلی باشند و اگر با دروازه‌بان ایرانی هم به توافق نرسیدند دنبال گزینه‌های خارجی باشند."

این صحبت‌ها و این حجم از انتقاد پیشکسوتان نسبت به رفتاری که بیرانوند انجام داده به مذاق او خوش نیامده است و در تازه‌ترین صحبت‌هایش واکنش تندی نسبت به آن داشته است: "  یک اتفاقاتی دارد من را اذیت می‌کند، چند تا از پیشکسوتان انگشت نمای فوتبال ما هستند، اولا که من تمام پیشکسوتان را دوست دارم و از آن‌ها الگوبرداری می‌کنم و خیلی چیزها از آنها یاد می‌گیرم، ولی من می‌دانم تمام پیشکسوتانی که درموردم صحبت می‌کنند از کجا خط می‌گیرند و خودم می‌دانم اگر این پیشکسوتان برگردند به عقب و فکر کنند که چه اتفاقاتی برای باشگاه پرسپولیس رقم زده‌اند چگونه درباره بیرانوند صحبت می‌کنند. انگار چندتا از پیشکسوتان صحبت کردن درباره بیرانوند شغل‌شان شده و من هم می‌دانم از کجا خط می‌گیرند و همین به من انگیزه می‌دهد. خودتان می‌دانید کسی که بخواهد من را اذیت کند، انگیزه من را دوبرابر می‌کند. پیشکسوتانی که می‌گویید اگر بیرانوند برگردد تیم را برهم می‌ریزد، خدا نشان داده که بیرانوند هرجا بوده موفق بوده نه خود بیرانوند به کمک بازیکنان و هواداران. من تیم برهم زن نیستم. جدا از اینکه شاید تیم را با رفتار و شخصیتی که دارم یکدل کنم. وقتی شما می‌گویید اگر بیرانوند برگردد تیم را برهم می‌زند و کسان دیگری از حرف‌های شما سواستفاده می‌کنند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند و عشق می‌کنند که چه صحبت خوبی کردند و اگر برنگردد مشتاق می‌شوید و ما بزرگ می‌شویم که هواداران چهارتا کامنت برای شما گذاشتند، اینجوری خوب نیست. برگردید به قبل ببینم شما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس چه کار کردید، چه کار بزرگی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس انجام داده‌اید که درمورد بیرانوند اینگونه صحبت می‌کنید. "

بیرانوند شاید فکر نمی‌کرد که با فسخ قرارداد خود دیگر نتواند به پرسپولیس بازگردد و درهای بازگشت به روی او بسته شود اما تاحدودی می‌توان گفت که این اتفاق رقم خورده است و او باید جایش در این تیم را به دروازه‌بان دیگری بسپرد.

9098