دو بازیکنی که از نسل درخشان قبلی رئال مادرید در این تیم باقی مانده‌اند

دو بازیکنی که از نسل درخشان قبلی رئال مادرید در این تیم باقی مانده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید به طور رسمی راهی تیم القادسیه در فوتبال عربستان شد و از سوی دیگر تونی کروس هم کارش در رئال مادرید تمام شده است و قرار است که پس از بازی های یورو 2024 به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی ، در ترکیب رئال مادرید یک تغییر نسل رخ داده است و بازیکنانی که توانسته بودند بین سال های 2016 تا 2018 سه بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند، از رئال مادرید رفته اند و جای خود را به ستاره های دیگری داده اند؛ ستاره هایی که توانستند در سال های 2022 و 2024 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

هنوز دو بازیکن از نسل درخشان قبلی رئال مادرید، در ترکیب مادریدی ها حضور دارند، این دو بازیکن دنی کارواخال و لوکا مودریچ هستند. لوکا مودریچ برای یک سال دیگر در رئال مادرید می ماند و پس از آن جمع مادریدی ها را ترک می کند. دنی کارواخال هم در فصل آینده در بیشتر بازی ها بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بر بازو خواهد بست و باید دید که تا چه زمانی در رئال مادرید خواهد ماند. در هر صورت این دو بازیکن تنها بازماندگان نسل قبلی رئال مادرید هستند.

1470