عکس جالبی که رودیگر در کنار ستاره تیم ژابی آلونسو منتشر کرد

عکس جالبی که رودیگر در کنار ستاره تیم ژابی آلونسو منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها تمرینات تیم ملی آلمان به طور جدی پیگیری می شود چرا که ژرمن ها قرار است روز جمعه پانزدهم تیر ماه از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی اسپانیا بروند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، آلمان که میزبان رقابت ها است، جمعه به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود و یک بازی بسیار حساس برگزار می شود.

دو تا از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان، آنتونیو رودیگر و فلوریان ویرتز هستند. آنتونیو رودیگر مدافع رئال مادرید است که فصل گذشته با مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا، نقش بسیار درخشانی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. از سوی دیگر فلوریان ویرتز هم ستاره تیم بایرلورکوزن است. او زیر نظر ژابی آلونسو فصل بسیار درخشانی داشت و قهرمان بازی های بوندسلیگا و همچنین جام حذفی آلمان شد.

حالا آنتونیو رودیگر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده است که در آن می بینیم که در تمرینات تیم ملی آلمان در کنار فلوریان ویرتز ایستاده است و یک ژست خاص به خودش گرفته است. آنتونیو رودیگر زیر این تصویر نوشته است:" گنگ " و به نوعی خودش و فلوریان ویرتز را خفن توصیف کرده است!

1471