تغییری که به درخواست هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد شکل خواهد گرفت

تغییری که به درخواست هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد شکل خواهد گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه منچستریونایتد کار خود را برای حذف کردن صندلی های مدیران از بخش ملقب به استرتفورد اند ورزشگاه اولدترافورد را آغاز کرده تا جا را برای صندلی هایی با بلیط های مقرون به صرفه تر خالی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگترین انتقادات وارده به بازی های برگزار شده در ورزشگاه اولدترافورد در سال های اخیر، این بوده که حضور برخی از طرفداران سنتی و همیشگی باشگاه قربانی حضور جایگاه هایی با بلیط های ویژه شده است. دو قسمت از بخش ویژه استرتفورد اند که درست در وسط این بخش واقع شده اند، جایی که همیشه متعصب ترین و پر سر و صدا ترین طرفداران یونایتد در آن بخش جمع می‌شده اند، با رنگ قرمز تیره تر مشخص شده اند که به مدیران این تیم اختصاص داده شده است.

در نتیجه پیشنهاد هیئت مشاوره طرفداران شیاطین سرخ و در راستای دیگر اقدامات هوادار محور اخیر این باشگاه، این قسمت از ورزشگاه تغییر خواهد کرد و نصب صندلی های ریلی برای ایستادن ایمن و ایجاد یک فضای اختصاصی در دستور کار قرار گرفته است. حذف بخش صندلی مدیران از روز دوشنبه آغاز شده است و قرار است تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ جزیره در ماه آینده به اتمام برسد. این پروژه کوچک همچنین پیش از ورود سر جیم راتکلیف به ورزشگاه اولدترافورد به عنوان مالک مشترک، به سرانجام خواهد رسید.

2102