هافبک جوان چلسی علاقه‌ای به ترک این تیم ندارد

هافبک جوان چلسی علاقه‌ای به ترک این تیم ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- کارنی چوکومکا هافبک جوان چلسی با وجود علاقه برخی از تیم‌ها برای جذب او، علاقه‌ای به ترک این تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی، کارنی چوکومکا هافبک ۲۰ ساله چلسی که تابستان ۲۰۲۲ از آستون ویلا به این تیم پیوست، یکی از اهداف تیم میلان برای تقویت خط هافبک است اما انتظار می‌رود هم چلسی هم چوکومکا علاقه‌ای به قطع همکاری نداشته باشند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی، در قرارداد کارنی چوکومکا با چلسی بند فسخی ۴۰ میلیون پوندی وجود دارد. آبی‌ها بر موضع خود در مورد این بازیکن اصرار دارند و اجازه جدایی با انتقالی قرضی نخواهند داد. با این وجود چوکومکا در چلسی خوشحال است و در حال حاضر فکر جدایی ندارد.

به گفته‌ی رومانو، چلسی در صورتی چوکومکا را خواهد فروخت که تیم‌‌های خواهان او بخواهند بند فسخ ۴۰ میلیون پوندی او را فعال کنند. این مبلغ در حال حاضر برای میلان بسیار بالاست و انتظار نمی‌رود این مبلغ را پرداخت کنند.

چلسی و میلان رابطه‌ی خوبی با یکدیگر دارند و در حال حاضر در مورد روملو لوکاکو مذاکره می‌کنند و میلان نیز اهداف دیگری برای تقویت پست هافبک خواهد داشت و باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

کارنی چوکومکا پس از گذشت دو فصل حضور در چلسی در ۲۷ بازی برای این تیم به میدان رفته است و توانسته آمار ۲ گل و ۱ پاس گل را ثبت کند.

۱۴۲۸