چلسی به هافبک جوان خود فرصت می‌دهد

چلسی به هافبک جوان خود فرصت می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی قصد دارد یک فصل را به کارنی چوکومکا هافبک جوان خود فرصت دهد تا بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد و پس آن در مورد فروش او تصمیم بگیرند.

به گزارش فوتبالی، کارنی چوکومکا یکی دیگر از بازیکنان جوان چلسی که در فصل نقل و انتقالاتی به تیم‌هایی مانند بارسلونا و میلان لینک شد در نهایت بدلیل نرسیدن پیشنهادی مناسب در جمع آبی‌ها ماندگار شد. حالا مسئولان چلسی قصد دارد به اون یک فرصت برای اثبات خودش بدهند.

به گزارش بن جیکوبز، مدیران چلسی به کارنی چوکومکا به عنوان بازیکنی که دستمزد بالایی دارد نگاه نمی‌کنند. بنابراین با توجه به سن او چلسی می‌خواهد به این هافبک انگلیسی این فرصت را بدهد که شاید با عملکرد خوبش بتواند نظرات را تغییر دهد.

به گفته جیکوبز ممکن است این اتفاق از طریق انتقال قرضی در زمستان برای استفاده بیش‌تر از دقایق بازی باشد اما در نهایت با رسیدن پیشنهادی مناسب باز هم امکان برای فروش چوکومکا وجود دارد و آبی‌ها پیشنهادات مهم را بررسی می‌کنند.

کارنی چوکومکا ۲۰ ساله که یکی از اولین خریدهای مدیریت جدید چلسی در تابستان ۲۰۲۲ بود در دو فصل اخیر توانسته در ۲۷ بازی برای آبی‌ها به میدان برود و آمار ۲ گل و یک پاس گل را ثبت کند. او فصل گذشته در اوایل فصل از مهره‌های اصلی تیم پوچتینو بود اما پس از مصدومیت‌هایی که داشت از ترکیب اصلی دور شد‌.

حالا باید دید او می‌تواند خودش را به انزو مارسکا ثابت کند و با توجه به حضور در لیست تیم برای لیگ کنفرانس اروپا او این فرصت را برای اثبات خودش در تیم دارد.

۱۴۲۸