ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه پیوستن به بارسلونا بود

ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه پیوستن به بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال دو سال پیش در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشته است اما این اتفاق در نهایت رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم ملی پرتغال موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 در ضربات پنالتی آخر بازی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اسلوونی را شکست بدهد. در ضربات پنالتی آخر بازی این دیوگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال بود که تبدیل به قهرمان و ناجی پرتغالی ها شد. او هر سه پنالتی تیم ملی اسلوونی را مهار کرد و به این ترتیب موجب صعود تیم ملی پرتغال به یک چهارم نهایی یورو 2024 شد.

به نقل از موندو دپورتیوو، دیوگو کاستا در سال 2022 در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت. در حقیقت سران بارسا به دنبال به خدمت گرفتن او از پورتو بودند و خود دیوگو کاستا هم دوست داشت که به بارسلونا بپیوندد. تنها دلیلی که مانع شد تا دیوگو کاستا راهی بارسلونا شود این بود که لوییس نتو در آن زمان از بارسلونا جدا نشد و در جمع آبی و اناری ها ماند. اگر لوییس نتو در آن مقطع از بارسلونا می رفت، دیوگو کاستا به جای او می آمد و بارسلونا آینده دروازه بانی خود را تضمین می کرد.

دیوگو کاستا در حال حاضر 24 سال سن دارد.

1471