آمار منفی و عجیب رونالدو در ضربات ایستگاهی در تورنمنت‌های ملی

آمار منفی و عجیب رونالدو در ضربات ایستگاهی در تورنمنت‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در ضربات ایستگاهی در تورنمنت های مهم ملی مثل رقابت های جام ملت های اروپا و رقابت های جام جهانی آمار خوبی ندارد و فرصت سوزی های زیادی از این طریق داشته است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو شب گذشته در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسلوونی، چهار بار از روی ضربه ایستگاهی تلاش کرد تا گلزنی کند اما در هیچ کدام از این تلاش ها موفق نبود و ضربه او به بیرون رفت.

فوق ستاره پرتغالی به طور کلی در تورنمنت های جام جهانی و جام ملت های اروپا، 58 تلاش برای گلزنی از روی ضربات ایستگاهی داشته است. 25 تا از این شوت های او که از روی ضربات ایستگاهی زده شده است، توسط دیوار دفاعی بلاک شده اند و جلوی آن ها گرفته شده است. 20 تا از شوت های رونالدو به طور کلی خارج از چهارچوب بوده اند. 13 تا از این ضربه ها درون چهارچوب بوده اند که 12 تای آن را دروازه بان های حریف مهار کرده اند. تنها یکی از شوت های رونالدو از روی ضربات ایستگاهی در یورو و جام جهانی گل شده است که آن هم مربوط به جام جهانی 2018 روسیه و بازی پرتغال - اسپانیا است که رونالدو در دقایق پایانی از روی ضربه ایستگاهی دروازه اسپانیا را باز کرد.

1471