دستور تاج به برگزاری بازی‌های لیگ در روزهای تعطیل

دستور تاج به برگزاری بازی‌های لیگ در روزهای تعطیل

پایگاه خبری فوتبالی- احتمالا در فصل جدید لیگ برتر بیشتر بازی‌ها در پایان هفته برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، آخرین توصیه مهدی تاج به مسئولین سازمان لیگ این امیدواری را به وجود آورده که شاید قرار است نگاهی به ویژه به طرفداران فوتبال در فصل جدید وجود داشته باشد. 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در حضور مسئولان سازمان لیگ برتر به آنها تاکید کرد که دیدارهای فصل آینده روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود. او در این مورد خطاب به کشوری، دبیرسازمان لیگ گفت:«اولویت برگزاری بازی ها روزهای پنجشنبه و جمعه است و تا جایی که امکان دارد باید این دیدارها در روزهای تعطیل برگزار شود.فوتبال برای هوادار است و اگر هواداران نباشند یا کم استقبال کنند، این یعنی از غنای مسابقات کاسته می شود.بنابراین حتما ضرورت دارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر به شکلی برنامه ریزی شود که عمده این رقابت ها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود تا تماشاگران فوتبال بتوانند از فرصت حضور در ورزشگاهها بهره مند شوند. امیدوارم در شاخص حضور تماشاگران در ورزشگاهها در فصل جدید شاهد افزایش کمی آن باشیم."

این صحبت‌ها خبر خوبی برای هواداران فوتبال است که شاید مانند گذشته بتوانند در اکثر بازی‌های تیم‌های مورد علاقه‌شان با شرایط راحت‌تری حضور داشته باشند.

پیش از این یکی از انتقادهایی که از سازمان لیگ شد، برگزاری مسابقات در روزهای غیرتعطیل بود که طبیعتا روی استقبال تماشاگران از بازیها تاثیرگذار بود.

4326