دنی سبایوس آماده جدایی از جمع کهکشانی ها

دنی سبایوس آماده جدایی از جمع کهکشانی ها

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک نیمکت نشین باشگاه رئال مادرید قصد دارد این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه آاس دنی سبایوس می خواهد رئال مادرید را در فصل نقل و انتقالات تابستانی ترک کند. رئال مادرید دنی سبایوس را با وجود اینکه قصد جدایی دارد به راحتی از دست نخواهد داد. برخی از باشگاه های لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا علاقه مند هستند تا این بازیکن را جذب  اما رئال مادرید معتقد است که دستمزد او برای برخی از تیم های علاقه مند مقرون به صرفه نیست.

 اگر سبایوس جدا شود، ماریو مارتین یا نیکو پاز به تیم اصلی اضافه میشوند و خرید جدیدی در دستور کار نخواهد بود. دنی سبایوس که در طول دو فصل اخیر در تیم رئال مادرید یک بازیکن نیمکت نشین بوده و بازی های کمی را در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفته به دنبال یک چالش جدید است تا دقایق بیشتری برای بازی پیدا کند و بتواند دوباره به تیم ملی فوتبال اسپانیا بازگردد. سبایوس سابقه حضور قرضی در تیم آرسنال را هم در کارنامه دارد و عملکرد خوبی هم در این تیم به جای گذاشت اما در بازگشت به مادرید نتوانست خود را به ترکیب کارلو آنچلوتی تحمیل کند.

اتلتیکومادرید به جذب دنی سبایوس علاقه دارد. این بازیکن از دقایق کم بازی خود ناراضی است و میخواهد از تیم بزرگ شهر مادرید جدا شود و رئال مادرید قطعا یک پیشنهاد مناسب برای او را در نظر خواهد گرفت.

۱۰۰۹