دیگو سیمئونه در پی حفظ مهاجم باتجربه اسپانیایی

دیگو سیمئونه در پی حفظ مهاجم باتجربه اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید سعی بر حفظ آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه و ملی‌پوش تیم خود دارد.

به گزارش فوتبالی، در چند ماه اخیر آلوارو موراتا همواره به خروج از اتلتیکو مادرید مرتبط بوده است. بازیکنی که در نیم‌فصل نخست فصل گذشته عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و در کنار آنتوان گریزمان یکی از بهترین زوج‌های هجومی فوتبال اروپا را تشکیل داده بود، به مرور زمان افت کرد، تا جایی که در نیم‌فصل دوم تنها 3 گل به ثمر رساند. این عملکرد ضعیف از سوی او باعث شد تا مدیران باشگاه در خصوص فروش او در تابستان امسال جدی‌تر شوند.

او در نقل و انتقالاتی زمستانی هم مذاکراتی با چند باشگاه ایتالیایی داشت. مدیربرنامه‌های او خبر از مذاکرات پیشرفته با اینتر داده بود، اما در نهایت این بازیکن در روخی بلانکو ماندگار شد. در هفته‌های اخیر نیز شنیده‌ها حاکی از آن بود که موراتا از بازگشت به یوونتوس استقبال می‌کند و می‌خواهد بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. حتی باشگاه‌هایی از لیگ حرفه‌ای عربستان هم به جذب او ابراز تمایل کردند.

به نقل از رویز آنتونیو، خبرنگار اسپانیایی، دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو خواهان حفظ آلوارو موراتا برای فصل آینده شده است. او آرتم دووبیک را برای جانشینی موراتا زیر نظر داشت، اما انگار با وجود عملکرد ضعیف این مهاجم در رقابت‌های یورو 2024، حالا کادر فنی اتلتیکو مادرید متقاعد شده است تا آلوارو موراتای باتجربه را حفظ کند. باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای کاپیتان تیم ملی اسپانیا رقم می‌خورد.

1428