اعتراض برومند به جذب دروازه‌بان خارجی؛ دلال‌ها این لقمه را برای استقلال گرفته‌اند

اعتراض برومند به جذب دروازه‌بان خارجی؛ دلال‌ها این لقمه را برای استقلال گرفته‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- خبر جذب دروازه‌بان خارجی برای استقلال باعث تعجب همه اهالی فوتبال شده است

به گزارش فوتبالی، در حالی که در لیست استقلال نام 3 دروازه‌بان بزرگسال دیده می‌شد و به نظر می‌رسید این تیم نیازی به یک دروازه‌بان دیگر ندارد اما ظاهرا «ودران کیوسفسکی» دروازه‌بان اهل بوسنی هم با عقد قراردادی به این تیم پیوسته است.

دروازه‌بان اول استقلال سید حسین حسینی است که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. محمدرضا خالدآبادی که در فصل گذشته در یک بازی سنگربان استقلال بود دروازه‌بان دوم است. سینا سعیدی‌فر هم که در نیم فصل پارسال به صورت قرضی راهی شمس‌آذر قزوین شده بود با پایان این قرارداد قرضی حالا دوباره بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

نکته مهم این است که خالدآبادی و سعیدی‌فر سال گذشته زیر 23 سال سن داشتند و جایی را در لیست بزرگسالان استقلال اشغال نکرده بودند اما حالا این دو نفر هم 23 سال را پشت سر گذاشته‌اند و دو ردیف را در لیست بزرگسالان اشغال خواهند کرد. حالا این سوال بزرگ برای هواداران و علاقمندان به استقلال پیش آمده است که دلیل جذب دروازه‌بان بوسنیایی که او 29 ساله است چیست.

پرویز برومند پیشکسوت و دروازه‌بان اسبق استقلال در این باره به سایت روزنامه خبر ورزشی گفته است: «لابلای اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد شنیدن خبر جذب دروازه‌بان خارجی واقعاً عجیب‌تر از هر چیزی است. وقتی که سید حسین حسینی فصل قبل عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست در ۳۰ هفته با کمترین گل خورده به کارش پایان بدهد، نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه چیزی مطرح می‌شود! البته با توجه به افرادی که دور و بر باشگاه هستند و معمولاً در چنین ایامی سر و کله‌شان پیدا می‌شود بیشتر می‌توان به اصل ماجرا پی برد. عده‌ای به دنبال گرفتن حق حساب بابت دلالی بازیکنان خودشان هستند و می‌خواهند از این طریق یک دروازه‌بان را به تیمی بیاورند که هم حسینی را دارد و هم خالدآبادی. تنها دلیلی که می‌تواند برای اضافه کردن یک دروازه‌بان به جمع بازیکنان استقلال وجود داشته باشد چیزی جز دلالی نیست.»

برومند ابراز امیدواری کرده است که با مشخص شدن مدیر عامل باشگاه چنین اتفاقاتی در استقلال نیفتد: «اگر مدیرعاملی در باشگاه حضور داشته باشد که از رفت و آمد آدم‌ها و دلالی آن‌هایی که دور و بر سرمربی رفت و آمد دارند سر در بیاورد قطعاً اجازه نمی‌دهد چنین لقمه‌هایی برای باشگاه استقلال گرفته شود. در شرایطی که خودش دو دروازه‌بان خوب دارد.» 

1359