واکنش رونالدو به خراب کردن پنالتی در طول بازی مقابل اسلوونی

واکنش رونالدو به خراب کردن پنالتی در طول بازی مقابل اسلوونی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دقیقه 105 بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسلوونی بود که ضربه پنالتی خود را خراب کرد و به این ترتیب نتوانست تیم ملی پرتغال را پیش بیندازد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال و تیم ملی اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 با هم رو در رو شدند. رونالدو در این بازی در دقیقه 105 این شانس را داشت تا از روی نقطه پنالتی تیم ملی پرتغال را پیش بیندازد اما ضربه کریس رونالدو را یان اوبلاک مهار کرد و به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی ضربه پنالتی خود را از دست داد.

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی درباره این پنالتی که در طول بازی مقابل اسلوونی خراب کرده است، گفت:" هدفم این بود که پنالتی را به گل تبدیل کنم و به تیم کمک کنم تا در این بازی به پیروزی برسد. این اتفاق نیفتاد. در آن لحظه خیلی ناراحت بودم اما حالا خوشحال هستم. در طول فصل حتی یک پنالتی را هم خراب نکرده بودم اما حالا که باید این پنالتی را به گل تبدیل می کردم، آن را خراب کردم."

رونالدو در ادامه افزود:" در این بازی اسلوونی به طور کامل در لاک دفاعی فرو رفته بود و همین قضیه کار را برای ما سخت کرد. وقتی یک تیم به این شکل بازی کند، کار برای شما سخت می شود. در هر صورت حالا خوشحالیم که به مرحله بعد صعود کرده ایم."

1470