بایرن مونیخ و دورتموند مقصد مهاجم تیم ملی آلمان نخواهند بود

بایرن مونیخ و دورتموند مقصد مهاجم تیم ملی آلمان نخواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم ملی فوتبال آلمان از لیست خرید دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستانی خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند از رقابت برای کریس فوریش وینگر و مهاجم موفق فصل گذشته باشگاه اشتوتگارت که اکنون همراه با تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های یورو ۲۰۲۴ حضور دارد خارج شده اند اما دو مشتری دیگر این بازیکن یعنی بایرلورکوزن و لایپزیگ همچنان او را در لیست خود برای فصل نقل و انتقالات تابستانی دارند. بند آزادسازی ۲۰ میلیون یورویی کریس فوریش برای تیم های آلمانی پس از پایان دور حذفی یورو به پایان می رسد و این بازیکن پس از آن باید با توافق با تیم اشتوتگارت این باشگاه را ترک کند.

در مورد تیم لایپزیگ گفته شده اولویت این باشگاه تمدید قرارداد قرضی ژاوی سیمونز است که در حال حاضر به تیم اصلی خود یعنی پاری سن ژرمن بازگشته و کریس فوریش یکی از گزینه های جایگزین این مهاجم هلندی در صورت عدم موفقیت در جذب او از پاری سن ژرمن است.

کریس فوریش فصل گذشته یکی از عوامل موفقیت تیم دیتر هوینس مربی جوان باشگاه اشتوتگارت بود و موفق شد ۸ گل و ۸ پاس گل را در رقابت های بوندسلیگا به ثبت برساند و به تیم ملی فوتبال آلمان برای یورو ۲۰۲۴ نیز دعوت شود.

۱۰۰۹