پاسخ منفی دروازه‌بان درخشان یورو 2024 به بایرن مونیخ

پاسخ منفی دروازه‌بان درخشان یورو 2024 به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - گیورگی مامارداشویلی به تعطیلات رفت و فعلا آینده اش مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان در یورو عملکرد قابل قبولی داشت اما به همراه گرجستان با شکست سنگین مقابل اسپانیا از یک هشتم نهایی کنار رفت. دروازه بان گرجستانی با وجود حذف گرجستان از بازیکنان قابل قبول یورو بود چرا که در چهار بازی 29 توپگیری داشت که رکورد دار بیشترین توپگیری در چهار بازی اول مسابقات بوده است. 

مامارداشویلی یکی از پدیده های یورو بوده است و والنسیا امید زیادی دارد تا بتواند از فروش او در این تابستان درآمدزایی کند. باشگاه اسپانیایی روی این بازیکن 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است. نیوکاسل یکی از باشگاه هایی بوده که در هفته های اخیر با این بازیکن تماس گرفته است. والنسیا امیدوار است که عملکرد خوب مامارداشویلی در یورو باعث افزایش مشتریانش شود. 

مامارداشویلی با تردیدهای زیادی نسبت به آینده اش به تعطیلات رفته است. این دروازه بان چند روز پیش گفته بود که فقط روی یورو تمرکز دارد و بعد از مسابقات در مورد آینده اش تصمیم می گیرد. او پس از بازی اسپانیا و گرجستان در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ گفت:" بایرن همچنان نویر را در اختیار دارد که بهترین دروازه بان دنیاست و به همین خاطر در حال حاضر امکانش نیست که به آن جا بروم. فقط در صورتی به آن جا می روم که بتوانم بازی کنم. در غیر این صورت نمی روم." 

4125