هشدار هواداران استقلال به هلدینگ؛ نمی‌خواهیم این دلال استقلال را ببندد!

هشدار هواداران استقلال به هلدینگ؛ نمی‌خواهیم این دلال استقلال را ببندد!

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه دخالت برخی افراد در نقل و انتقالات باشگاه استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال تا اینجای فصل نقل و انتقالات عملکرد عجیب و نامشخصی داشته است و انتشار برخی اخبار در این باره باعث نگرانی آنها شده است. چرا که مشخص نیست فعل و انفعالات این روزهای باشگاه استقلال در حوزه نقل و انتقالات را چه فرد یا افرادی پیش می‌برند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که چند روز پیش فرشید سمیعی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال اعلام کرد که بحث یارگیری و فصل نقل و انتقالات برای این مجموعه آغاز شده است اما در این بین خبرهای دیگری باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «این موضوع که مسئولان هلدینگ خلیج فارس با کمک یکی دو فرد شناخته شده رسانه‌ای و البته دلال در حال یارگیری هستند و دور از چشم نکونام می‌خواهند تیم استقلال برای فصل آینده را ببندند، باعث نگرانی و عصبانیت هواداران استقلال شده است.»

خبر ورزشی نوشته است: «شایعاتی پیرامون این موضوع وجود دارد که جواد نکونام با این شرط در استقلال ماندگار شده است که هلدینگ با نظر او تعدادی بازیکن را برای لیست فصل آینده استقلال به جمع نفرات قبلی اضافه کند! حالا این موضوع برای طرفداران استقلال موجب نگرانی و عصبانیت شده است.»

اما مساله این است که دخالت افراد غیر مسئول در امور فنی تیم‌ می‌تواند نتایج فاجعه‌باری را به دنبال داشته باشد و ممکن است بازیکنانی به تیم اضافه شوند از یک طرف حضورشان کمکی به استقلال نمی‌کند و از طرف دیگر تعهدات مالی زیادی برای این تیم ایجاد می‌کند. افراد غیر فنی به دلیل این که تخصص کافی ندارند ممکن است بازیکنانی ناکارآمد را به تیم اضافه کند.

خبر ورزشی در ادامه نوشته است: «البته همزمان خبرهایی مبنی بر یارگیری استقلال با نظارت کامل جواد نکونام نیز در همین رابطه مطرح می‌شود که  با توجه به بار منفی اخبار قبلی این اخبار کمتر به چشم و گوش هواداران استقلال می‌رسد. با این تفاسیر باید صبر کرد تا در روزهای آینده با مشاهده اسامی بازیکنان تازه وارد به استقلال متوجه شد که بالاخره جواد نکونام تاثیر و نقشی در انتخاب بازیکنان جدید استقلال داشته یا نه!»

هواداران استقلال این روزها موضع واحدی در قبال تیم، سرمربی و مالکان جدید باشگاه ندارند اما همگی روی موضوع اتفاق نظر دارند که استقلال نباید با نظر دلال‌ها بسته شود.

1359