پاسخ بازیکن سپاهان به تماس واسطه استقلالی؛ شما را نمی‌شناسم!

پاسخ بازیکن سپاهان به تماس واسطه استقلالی؛ شما را نمی‌شناسم!

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکره یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با یک بازیکن سپاهان شکست خورده است!

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران شروع شده است و تیم‌ها به شدت مشغول مذاکره با گزینه‌های مدنظر خودشان هستند. روال درست و منطقی این است که بازیکنان جدید با اطلاع و درخواست مربیان جذب شوند. در وهله بعد هم با باشگاه بازیکن مدنظر مکاتبه انجام می‌شود. مگر این که بازیکن قراردادی نداشته باشد و بازیکن آزاد محسوب شود.

نکته مهم این است که همه این مراحل باید زیر نظر مدیران رسمی باشگاه‌ها و با هماهنگی آنها انجام شود. کمترین سود این ماجرا این است که دست دلال‌ها از باشگاه کوتاه می‌شود و همه مبادلات مالی بین باشگاه از یک طرف و بازیکن و مدیر برنامه‌هایش از طرف دیگر انجام می‌گیرد. اما ظاهرا در باشگاه استقلال اتفاقات دیگری رخ می‌دهد. 

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «گفته می‌شود یکی از نفرات مورد اعتماد هلدینگ خلیج فارس که چند روزی است با مدیریت این هلدینگ به اختلاف خورده طی، هفته‌های اخیر با بازیکنان تیم‌های مختلف تماس گرفته و حتی خود را نماینده تام الاختیار این باشگاه در نقل و انتقالات معرفی کرده است. نکته جالب اینجا است که چنین فردی با یکی از ستاره‌های سپاهان تماس گرفته و خود را مرد اول نقل و انتقالات استقلال معرفی کرده است اما بازیکن مورد نظر به او پاسخ جالبی داده است. این بازیکن گفته است: «من شما را نمی‌شناسم و بگویید مدیریت باشگاه با من تماس بگیرد تا رسما با او مذاکره کنم!»

به نظر می‌رسد بازیکن سپاهان که چنین پاسخی به این فرد داده کار کاملا حرفه‌ای و درستی را انجام داده و مشخص است که این بازیکن مناسبات فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد.

نکته بعدی هم این است که ظاهرا خیلی از بازیکنان در ایران متوجه وضعیت نامشخص این فرد در باشگاه استقلال شده‌اند و می‌دانند که اگر می‌خواهند به استقلال بیایند راهش ارتباط و مذاکره با این فرد نیست!

1359