واکنش دروازه‌بان آرژانتین به نیمکت نشینی مسی

واکنش دروازه‌بان آرژانتین به نیمکت نشینی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی پرو رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در این بازی حضور نداشت و آرژانتینی ها با دو گل از لوتارو مارتینز به پیروزی رسیدند. در واقع لیونل مسی به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل تیم ملی شیلی برایش به وجود آمد، نتوانست آرژانتین را مقابل پرو همراهی کند. البته هدف کادر فنی تیم ملی آرژانتین رساندن لئو مسی به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها است.

امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین که موفق شد مقابل پرو هم مثل دو بازی قبلی کلین شیت کند، پس از پایان بازی درباره نیمکت نشینی لیونل مسی گفت:" برای لئو مسی بهترین تصمیم همین بود که در این بازی استراحت کند چرا که مرحله حذفی در پیش است و او باید برای یک چهارم نهایی کاملا آماده باشد."

تیم ملی آرژانتین دور گروهی را به بهترین شکل ممکن سپری کرد و نشان داد که یک تیم منسجم دارد که در این دوره از رقابت ها هم به دنبال قهرمانی و فتح جام است.

1471