جزییات توافق پرسپولیس با مهاجم آلومینیوم از زبان بادامکی

جزییات توافق پرسپولیس با مهاجم آلومینیوم از زبان بادامکی

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه پرسپولیس پرداخت مبلغ 3.5 میلیارد تومان برای گرفتن رضایتنامه مهاجم آلومینیوم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی لیموچی یکی از بازیکنان جوان و تاثیرگذار آلومینیوم در فصل اخیر بود که با عملکرد درخشان خود توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری را به خود جلب کرد. لیموچی چند روز قبل اعلام کرد از چند تیم بزرگ پیشنهاد دریافت کرده که بعدا مشخص شد این سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستند.

در این میان، به نظر می‌رسد عزم پرسپولیس برای جذب مهاجم ملی‌پوش آلومینیوم جدی‌تر از دو تیم دیگر باشد. قرمزها چند روز قبل رسما به باشگاه آلومینیوم نامه زدند و پیگیر جذب لیموچی شدند.

طی روزهای اخیر، اخباری شنیده می‌شد مبنی بر اینکه آلومینیوم برای موافقت با جدایی این بازیکن شرط 3.5 میلیاردی گذاشته و هر باشگاهی که این بازیکن را بخواهد، باید این پول را به حساب باشگاه اراکی واریز کند تا رضایتنامه او را بگیرد.

امروز حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاه با "فوتبالی"، اخبار فوق را تکذیب کرد و گفت پرداخت 3.5 میلیارد برای آزادسازی لیموچی صحت ندارد.

بادامکی ضمنا اعلام کرد که مذاکرات با آلومینیوم به طور جدی در حال پیگیری است و دو طرف سعی دارند برای انتقال لیموچی به توافق برسند. معاون پرسپولیس در صحبت‌های خود تاکید داشت لیموچی بسیار به عقد قرارداد با قرمزها نزدیک شده و ممکن است جزو اولین خریدهایی باشد که باشگاه پرسپولیس از وی رونمایی می‌کند.

باید دید در روزهای آینده مذاکرات دو تیم به چه صورت پیش خواهد رفت و در نهایت پرسپولیس و آلومینیوم روی چه مبلغی برای انتقال این مهاجم جوان به توافق خواهند رسید.

7474