بازار گرم شایعات نقل و انتقالاتی؛ دو پرسپولیسی زیر ذره‌بین استقلال قرار گرفتند

بازار گرم شایعات نقل و انتقالاتی؛ دو پرسپولیسی زیر ذره‌بین استقلال قرار گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از علی علیپور، حالا نوبت مهدی عبدی است که در بازار شایعات نقل و انتقالات به استقلال لینک شود.

به گزارش فوتبالی، نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران از 7 تیرماه آغاز شده و این روزها بازار شایعات حسابی داغ است. در این روزها به وفور شاهد این هستیم که بازیکنان به تیم‌های مختلفی لینک می‌شوند و در این میان گاهی مذاکرات صحت دارد و گاهی هم در حد یک شایعه باقی می‌ماند.

این روزها، سرخابی‌های پایتخت هم به عنوان دو تیم پرطرفدار در کانون توجه نقل و انتقالاتی قرار دارند و همه مشتاق‌اند ببینند اسکواد این دو تیم در فصل پیش رو به چه صورت تقویت خواهد شد. 

در بازار شایعات نقل و انتقالاتی، چند روزی است که بازیکنان مختلفی به این دو تیم لینک می‌شوند و نکته جالب اینکه دو بازیکن با سابقه بازی در پرسپولیس، جزو نفراتی بودند که شایعه پیوستنشان به استقلال مطرح شده است.

اولین پرسپولیسی که طبق شایعات، مورد توجه استقلال بوده، کسی نیست جز علی علیپور که هر سال شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح می‌شود منتها این بار خبر رسید که این لژیونر مورد توجه استقلال قرار دارد و حتی یکی از مربیان آبی‌ها هم با او تماس گرفته است.

دیگر بازیکن پرسپولیسی که در بازار شایعات به استقلال لینک شده، مهدی عبدی است.

 عبدی که در حال حاضر تحت قرارداد با پرسپولیس قرار دارد، در ابتدای لیگ 23 با قراردادی قرضی راهی تراکتور شد و هم اکنون با پایان قرارداد دوباره به پرسپولیس برگشته است. ولی این مهاجم وضعیت نامشخصی در دارد و هنوز مشخص نیست کادر فنی جدید او را می‌خواهند یا نه.

در این میان و طبق شایعات نقل و انتقالاتی، چند تیم لیگ برتری هم برای جذب عبدی وارد عمل شده‌اند که از استقلال و سپاهان به عنوان جدی‌ترین مشتریان این بازیکن یاد می‌شود. گفته می‌شود که عبدی یکی از مهاجمان مورد علاقه جواد نکونام است و بنابراین بعید نیست در صورت عدم توافق با پرسپولیس، عبدی تصمیم بگیرد راهی بزرگترین رقیب قرمزها شود و لباس آبی برتن کند.

7474