پیام اینستاگرامی رونالدو در تمرینات پرتغال

پیام اینستاگرامی رونالدو در تمرینات پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها تیم ملی پرتغال تمرینات خود را با جدیت هر چه تمام تر پیگیری می کند چرا که پرتغالی ها قرار است که در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های اروپا به مصاف تیم ملی اسلوونی بروند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال در دور گروهی یورو 2024، در دو بازی اول خود مقابل جمهوری چک و تیم ملی ترکیه به پیروزی رسید اما در بازی سوم خود مقابل تیم ملی گرجستان شکست خورد. پرتغالی ها با این وجود به عنوان تیم اول از گروه خود به دور حذفی صعود کردند و حالا پرتغالی ها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با تیم ملی اسلوونی روبرو می شوند.

کریستیانو رونالدو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با انتشار تصاویری از تمریناتش در اردوی پرتغال نوشت:" در حال آماده سازی برای یک هشتم"

کریس رونالدو هنوز در یورو 2024 موفق به گلزنی نشده است و به دنبال این است که در مرحله یک هشتم نهایی این بازی ها بالاخره اولین گل خود را به ثمر برساند. تیم ملی پرتغال قرار است که دوشنبه یازدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی اسلوونی برود. رونالدو در 39 سالگی آخرین حضور خود در جام ملت های اروپا را تجربه می کند.

1470