گزارش ویژه/ سید حسین حسینی، مشکلی از نظر مجوز و قرارداد در استقلال ندارد!

گزارش ویژه/ سید حسین حسینی، مشکلی از نظر مجوز و قرارداد در استقلال ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در حالی که گفته می شود با یک دروازه‌بان خارجی به توافق رسیده است که حسینی را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر در اختیار دارد!

به گزارش فوتبالی، سید حسین حسینی فصل بسیار خوبی را در استقلال پشت سر گذاشته و توانست با 18 کلین شیت به همراه حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور، بهترین عملکرد را در لیگ برتر بیست و سوم داشته باشد. او در این دوره از لیگ فقط 15 گل خورد که کمترین گل خورده در میان تمام دروازه‌بان‌های لیگ برتری است.

این اتفاق در حالی افتاد که حسینی در ابتدای فصل تا آستانه جدا شدن از استقلال پیش رفته بود. علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و با استقلال وارد مذاکره شده بود. اما این اتفاق رخ نداد و پس از چند روز حسینی با جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید و در این تیم ماند و دو ساله تمدید کرد.

حالا و در پایان یک فصل درخشان خبرهای عجیبی درباره اقدام استقلال برای جذب یک دروازه‌بان خارجی به گوش می‌رسد. منابع خبری می‌گویند ودران کیوسفسکی دروازه‌بان 29 ساله مقدونیه ای - بوسنیایی مدنظر باشگاه استقلال است که حتی قراردادی هم با او بسته شده است! این در حالی است که استقلال همین حالا علاوه بر حسینی دو دروازه‌بان دیگر هم در لیست دارد. یکی محمدرضا خالدآبادی 23 ساله و دیگری محمد جواد کیا 22 ساله. 

با وجود این 3 نفر به نظر می‌‌‌رسد استقلال نیازی به جذب دروازه‌بان ندارد برای همین، خبر عقد قرارداد با کیوسفسکی بسیار عجیب و غیر منطقی به نظر می رسد. به خصوص این که او یک سهمیه جذب بازیکنان خارجی استقلال را هم پر می‌کند. کارشناسان می‌گویند استقلال نباید سهمیه خارجی خودش را با اختصاص دادن به دروازه‌بان بسوزاند. چون 3 دروازه‌بان دارد.

اما با انتشار خبر جذب دروازه‌بان مقدونیه ای - بوسنیایی، این تصور به وجود آمده است که شاید حسینی برای ادامه کار در استقلال مشکل مجوز دارد. از طرفی چون نام حسینی در آخرین فهرست تیم ملی هم دیده نمی‌شد برخی گمان می‌کنند این دو ماجرا به هم ارتباط دارند!

گفته می‌شود دلیل این مساله هم همان اتفاقی است که در پایان بازی آلومینیوم اراک و استقلال افتاد. اما واقعیت این است که حسینی هیچ مشکلی برای بازی و مجوز در لیگ برتر ندارد. حسینی بابت آن اتفاق هم یک جلسه محروم شد و هم به پرداخت جریمه نقدی 300 میلیون تومانی محکوم شد. آن ماجرا کاملا تمام شده است و دیگر هیچ تبعاتی برای دروازه‌بان باسابقه استقلال ندارد و حتی باعث هم نشده مجوز بازی و کار او لغو شود.

نکته مهم این است که حسینی یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و طبیعتا دروازه‌بان اول استقلال برای فصل آینده خودش خواهد بود و چون قرارداد دارد، بدون فسخ یک طرفه یا دوطرفه آن هم تحت قوانین خاص، نمی شود که سید حسین از استقلال جدا شود. با این توضیحات مشخص نیست جواد نکونام و فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با چه منطق و چه فلسفه‌ای به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی رفته‌اند! 

1359