مربی آرژانتین تکلیف مسی را برای بازی بعدی روشن کرد

مربی آرژانتین تکلیف مسی را برای بازی بعدی روشن کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی پرو قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب این بازی را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 قرار است که از ساعت 3:30 بامداد فردا (یکشنبه دهم تیر ماه) به مصاف تیم ملی پرو برود. لیونل مسی که در بازی قبلی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی شیلی دچار مصدومیت شده بود، حالا این بازی را از دست داده است و در ترکیب تیمش برای بازی مقابل پرو قرار نمی گیرد.

والتر ساموئل، مربی تیم ملی آرژانتین به جای لیونل اسکالونی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرو شرکت کرده بود چرا که اسکالونی در حال حاضر محروم است و نمی تواند بازی تیمش مقابل پرو را در کنار خط دنبال کند. ساموئل درباره وضعیت لئو مسی گفت:" در حال حاضر نگران این نیستیم که مسی را در بازی مقابل پرو نداریم چرا که تیم ما قبلا بدون مسی هم توانسته است که نتیجه مورد نظر خود را بگیرد. وضعیت مسی را به طور مداوم پیگیری می کنیم. او در حال حاضر در شرایطی نیست که بتواند بازی کند. باید بتوانیم مسی را به مرحله یک چهارم نهایی برسانیم. مسی همیشه حامی تیم بوده است و قصد نداریم که روی او ریسک کنیم."

1470