تاتنهام پیشتاز در رقابت برای خرید ستاره کریستال پالاس

تاتنهام پیشتاز در رقابت برای خرید ستاره کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام مطمئن است که در رقابت با چندین رقیب لیگ برتری برای جذب ملی پوش انگلیسی که گران ترین خرید تاریخ تاتنهام خواهد بود، پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال انگلیس در شرایطی در یورو ۲۰۲۴ به رقابت خود ادامه می دهد که تعداد زیادی از درخشان ترین ستاره های سه شیرها در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری مشتریان زیادی دارند. برای مثال مارک گوئهی در شرایطی توسط منچستریونایتد زیر نظر گرفته شده که علاوه بر او این باشگاه به دنبال یک و احتمالاً دو بازیکن جدید در پست هافبک میانی است. در تیم های دیگر، ایبریچی ازه، ستاره کریستال پالاس، یک رقابت جالب بین تیم های خواهان خود در بازار نقل و انتقالات به راه انداخته است. مهاجم کریستال پالاس را تیم های علاقه مند می توانند از طریق پرداخت بند آزادسازی او که ارزش آن ۶۰ میلیون پوند است، به خدمت بگیرند.  ازه در فصل گذشته ۱۵ گل در ۲۷ بازی لیگ برتر برای کریستال پالاس به ثمر رساند و لیورپول، آرسنال، چلسی و منچستریونایتد را در میان تیم های خواهان خود می بیند.

طبق گزارش نشریه تایمز، باشگاه تاتنهام با سرمربی استرالیایی خود آنگه پستکوغلو است جلوتر از باقی تیم ها در صف جذب این بازیکن حضور دارد و این باشگاه شمال لندن آماده است تا برای جذب ازه اقدام کند. تاتنهام در حال حاضر هیچ تردیدی در مورد پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون پوندی که ممکن است برای انتقال ازه لازم باشد، ندارد. خرید این بازیکن با این مبلغ می تواند گران ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام را رقم بزند. تاتنهام اطمینان دارد پس از یورو ۲۰۲۴ این ستاره را جذب خواهد کرد و تلاش های خود را پس از رقابت های یورو ۲۰۲۴ تسریع می کند.

۱۰۰۹