واکنش اینستاگرامی رونالدو به درگذشت اسطوره پرتغالی (عکس)

واکنش اینستاگرامی رونالدو به درگذشت اسطوره پرتغالی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل فرناندز اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال روز گذشته در سن هفتاد و سه سالگی درگذشت و کریستیانو رونالدو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای او یک استوری منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی ، مانوئل فرناندز که در دوران حرفه ای خود یک مهاجم بود، بین سال های 1975 تا 1987 در باشگاه اسپورتینگ در فوتبال پرتغال حضور داشته است. او دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه اسپورتینگ با 257 گل بود. مانوئل فرناندز 433 بازی برای اسپورتینگ انجام داد و در این تعداد بازی توانست 257 گل به ثمر برساند. مانوئل فرناندز 31 بازی هم برای تیم ملی پرتغال انجام داده است و هفت گل زده است.

نام یکی از ورودی های ورزشگاه باشگاه اسپورتینگ به نام مانوئل فرناندز گذاشته شده است تا به این ترتیب از این اسطوره پرتغالی قدردانی شود. کریس رونالدو با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پس از درگذشت مانوئل فرناندز نوشت:" در آرامش باش مانوئل فرناندز "

کریستیانو رونالدو در دوران نوجوانی خود بازیکن تیم اسپورتینگ بوده است و پس از آن راهی منچستر یونایتد شده است. در حقیقت دوران حرفه ای رونالدو از باشگاه اسپورتینگ شروع شد و رونالدو همچنان علاقه و توجه ویژه ای به این باشگاه دارد.

1471